LongKissGodnight Skrevet 2. april 2012 #21 Skrevet 2. april 2012 Herlighet! Du er syk! For en gretten mann. Nei, jeg syns ikle du er urettferdig. Signerer denne!
Gjest eeeee Skrevet 2. april 2012 #22 Skrevet 2. april 2012 Nei, det tør jeg rett og slett ikke Her er det sølibat til døden banker på Takk og lov 2
Gjest Blondie65 Skrevet 2. april 2012 #23 Skrevet 2. april 2012 Tja... Vi kan jo se hvilke menn som lever i samliv og hvilke som ikke gjør. Hint, er veldig mange snille menn i siste kategori Ah så du generaliserer det dit hen at alle kvinner velger late menn fordi de er så spennende når de er litt farlige? Jaja sann. Og lenger ned ser jeg at du tar denne generaliseringen til følge og skal leve i sølibat til du dør. Veldig trist for deg.
Gjest Jim Jones Skrevet 2. april 2012 #24 Skrevet 2. april 2012 Ah så du generaliserer det dit hen at alle kvinner velger late menn fordi de er så spennende når de er litt farlige? Jaja sann. Og lenger ned ser jeg at du tar denne generaliseringen til følge og skal leve i sølibat til du dør. Veldig trist for deg. Han er ikke lat, han bare bestemmer hva som er hennes plikter. Kvinner liker det. Og sølbiat er veldig avslappende Er deilig å endelig kunne ta hensyn til seg selv.
O'hara Skrevet 2. april 2012 #25 Skrevet 2. april 2012 Han er ikke lat, han bare bestemmer hva som er hennes plikter. Kvinner liker det. Og sølbiat er veldig avslappende Er deilig å endelig kunne ta hensyn til seg selv. Ikke mer å si om det..
Gjest Blondie65 Skrevet 2. april 2012 #26 Skrevet 2. april 2012 Han er ikke lat, han bare bestemmer hva som er hennes plikter. Kvinner liker det. Og sølbiat er veldig avslappende Er deilig å endelig kunne ta hensyn til seg selv. Ingen bestemmer hva en annens plikter er i et forhold. Det bestemmer de to som er i forholdet i fellesskap. Og hvis ikke en partner forstår at når den andre er syk så er det den friskes jobb å ta seg av barn, da er det i alle fall fint om denne personen kan la være å inngå forhold.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #27 Skrevet 3. april 2012 TS her: Er godt at dere er enige med meg om at jeg ikke var urettferdig. Jim Jones sine bitre svar velger jeg bare å se bort i fra. Jeg mente forresten ikke å høste sympati, var mer å få skrevet av meg frustrasjonen. Jeg sa selvfølgelig til mannen at jeg syns han var urimelig, spesielt fordi det var jeg som hadde vært oppe på natta, men han bare "trasset" ut av soverommet. Skulle jo egentlig sove videre, men fikk selvfølgelig ikke sove igjen når han var så sur.
Ciara Skrevet 3. april 2012 #29 Skrevet 3. april 2012 Du får vise ham denne tråden. Han høres utrolig egoistisk ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå