AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Jeg er syk nå. Vi har en to år gammel sønn. Vi pleier å stå opp med han annenhver dag i helgene, men siden jeg er syk ba jeg mannen stå opp i dag og, dette ble han sur for, mente han skulle få sove ut "for en gangs skyld". Det skal sies at hvis sønnen vår våkner om natta (noe han gjorde to ganger i natt) så står jeg alltid opp og sitter der til han sovner hvis det trengs. Mannen blir nemlig så sur hvis jeg ber han gå inn. Er jeg urettferdig? Skulle jeg stått opp tidlig siden det er "min dag"?
Fru Filifjonka Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Morgengretten mann? Du får ta det opp med ham når dere begge har våknet. Akkurat nå får du prøve å hente deg litt inn. 1
Gjest Annaires Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Herlighet! Du er syk! For en gretten mann. Nei, jeg syns ikle du er urettferdig. 1
Gjest pysepusen Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Nei, du er ikke urettferdig! En annen helg kan det være han som er syk og da står du opp begge dagene. Sånn er det bare God bedring!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Du er ikke urettfrdig. Mannen min tar det som en selvfølge at han må stå opp når jeg er syk!
Mamma1 Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Hadde blitt forbanna jeg.. Klart han skal stå opp. 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Du er absolutt ikke uretferdig! Skulle bare mangle at han står opp i en sånn situasjon. Men hadde jeg prøvd på noe sånt her, hadde jeg bare fått noen stønn og gubben hadde nekta å stå opp, så jeg hadde til slutt måttet ta det alikevel... Husker jeg måtte krangle skikkelig med han en gang det var min tur til å levere i bhg, men jeg hadde sittet på do hele natta med omganssyke, men alike vel mente han jeg kunne orde det, selv om han hadde fri den dagen.... 1
Armitage Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Jeg er syk nå. Vi har en to år gammel sønn. Vi pleier å stå opp med han annenhver dag i helgene, men siden jeg er syk ba jeg mannen stå opp i dag og, dette ble han sur for, mente han skulle få sove ut "for en gangs skyld". Det skal sies at hvis sønnen vår våkner om natta (noe han gjorde to ganger i natt) så står jeg alltid opp og sitter der til han sovner hvis det trengs. Mannen blir nemlig så sur hvis jeg ber han gå inn. Er jeg urettferdig? Skulle jeg stått opp tidlig siden det er "min dag"? Ærlig talt. Dette vet du vel svaret på selv. Så nå synes jeg du skal vise mannen din hvor skapet står. For å sitte på KG og prøve å høste sympati hjelper deg ikke med problemet ditt:) 3
Ciara Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Dette er ikke snakk om rettferdighet. Den som er friskest ordner opp, sånn er det bare. Synes det er helt utrolig at du finner deg i dette. Og at mannen din faktisk ikke tar mer hensyn til deg.
effy Skrevet 2. april 2012 #10 Skrevet 2. april 2012 Mannen din må selvfølgelig stå opp når du er syk
O'hara Skrevet 2. april 2012 #11 Skrevet 2. april 2012 Ærlig talt. Dette vet du vel svaret på selv. Så nå synes jeg du skal vise mannen din hvor skapet står. For å sitte på KG og prøve å høste sympati hjelper deg ikke med problemet ditt:) Nå er det vel slik at man noen ganger stiller spørsmålstegn til om man faktisk er urimelig eller ei. Og, da synes hvertfall jeg det kan være greit å få en tilbakemelding fra andre om man er helt på viddene eller ei. Handler vel neppe om å høste sympati?? Til ts, jeg synes ikke det er urimelig at samboer tar barnet når du er syk.
OhSerendipity Skrevet 2. april 2012 #12 Skrevet 2. april 2012 (endret) Kjære deg, du er jo syk! "Din dag" og "min dag", samma det vel. Er man syk så er man syk, og om noen er urettferdige her så er det mannen din Dere skal jo være et team og samarbeide med hverandre. Han burde være en mann og gi deg omsorg når du er syk fremfor å trøkke ansvar og plikter på deg PS: God bedring Endret 2. april 2012 av OhSerendipity
Gjest Starlit Skrevet 2. april 2012 #13 Skrevet 2. april 2012 Typisk mannfolk! Enkelte tenker bare på seg selv, og tar alt annet forgitt
UneMi Skrevet 2. april 2012 #14 Skrevet 2. april 2012 Det er da normalt at man står opp om kjærsten er syk? I mitt hodet så er det sånn det fungerer. Det er ialelfall tryggest for ungen.
Gjest Blondie65 Skrevet 2. april 2012 #15 Skrevet 2. april 2012 Når ble det å være foreldre målt ut i rettferdighet? Men trådstarter: her har du mest sannsynlig - som flere andre før deg - laget ris til egen ræv. For det er en grunn til at mannen oppfører seg sånn: fordi han kan. Han tar allerede ikke sin andel av nattevåk - burde du bli overrasket at han ikke forstår sin rolle når du er syk? Spørsmålet nå er hvordan du skal få han til å forstå at slik går det ikke an for deg og han å leve.
Gjest Jim Jones Skrevet 2. april 2012 #16 Skrevet 2. april 2012 Men TS, om han stod på pinne for deg, ville du tent på han da?
Gjest Blondie65 Skrevet 2. april 2012 #17 Skrevet 2. april 2012 Men TS, om han stod på pinne for deg, ville du tent på han da? Mener du at det å stå opp for å ta seg av sitt barn er å stå på pinne for damen? Mener du det å dele oppgaver i hjemmet er å stå på pinne for partneren?
Gjest Jim Jones Skrevet 2. april 2012 #18 Skrevet 2. april 2012 Mener du at det å stå opp for å ta seg av sitt barn er å stå på pinne for damen? Mener du det å dele oppgaver i hjemmet er å stå på pinne for partneren? Tja... Vi kan jo se hvilke menn som lever i samliv og hvilke som ikke gjør. Hint, er veldig mange snille menn i siste kategori
Gjest ghw Skrevet 2. april 2012 #19 Skrevet 2. april 2012 Tja... Vi kan jo se hvilke menn som lever i samliv og hvilke som ikke gjør. Hint, er veldig mange snille menn i siste kategori Også er det mange som deg i den siste kategorien, også. Hvis vi skal bruke logikken din så burde du levd i samliv med en kvinne, men det gjør du jo ikke....
Gjest Jim Jones Skrevet 2. april 2012 #20 Skrevet 2. april 2012 Også er det mange som deg i den siste kategorien, også. Hvis vi skal bruke logikken din så burde du levd i samliv med en kvinne, men det gjør du jo ikke.... Nei, det tør jeg rett og slett ikke Her er det sølibat til døden banker på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå