Gå til innhold

Lam i venstre hånd

Fremhevede innlegg

Gjest Jente21
Skrevet

Jeg våknet opp for en og en halv time siden og merket at jeg ikke har følelse i halve hånda. Det føles som om den sover og i blant merker jeg at den prikker, stråler i området. Jeg har ikke sovet på den handa heller, men det kjennes veldig rart og ubehagelig. Hva kan dette være for noe? Kjenner veldig ubehalige når jeg skriver på tastaturet og lar den hvile der...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg våknet opp for en og en halv time siden og merket at jeg ikke har følelse i halve hånda. Det føles som om den sover og i blant merker jeg at den prikker, stråler i området. Jeg har ikke sovet på den handa heller, men det kjennes veldig rart og ubehagelig. Hva kan dette være for noe? Kjenner veldig ubehalige når jeg skriver på tastaturet og lar den hvile der...

Jeg tror det er lurt å dra til legevakten med en gang, eller ihvertfall ringe de og beskrive symptomene.

AnonymBruker
Skrevet

Om det fortsatt er merkbart så kan det være greit å høre med en lege. Men veldig ofte så er det nerver i klem. Du behøver ikke å ha sovet på armen, men at nerver har blitt klemt av i en stilling over lengre tid, ofte i skuldren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...