Gå til innhold

Miste jomfrudommen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det en verdi i seg selv å miste jomfrudommen? Hvis ikke, hvorfor er det så mange som går rundt og tenker "jeg må få pult, jeg må få pult!"?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvorfor det å miste jomfrudommen er så big deal i samfunnet vårt. Må da være mye bedre å ha sex med en man er glad i, respekterer og stoler på, og ikke fly etter den løseste bimboen på byen bare for å få gjort det?

Gjest Elyssa
Skrevet

Det er ingen hast. Mye bedre å miste den med noen man elsker. Du vet ikke hvordan opplevelsen blir, og det er nok ikke sikkert du vil dele det med hvem som helst. Kanskje det gjør kjempevondt, kanskje det ikke går helt med en gang, kanskje du blør masse ++

da er det mye bedre å ha en der som et forståelsesfull og som bryr seg om deg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt sant, Elyssa!

AnonymBruker
Skrevet

Sørg for å kjenne partneren :) Alltid mye klabb i starten. Da er det greit å ha en partner som er glad nok i deg til å ikke dumpe deg på grunn av manglende tekniske ferdigheter.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi dette får et stort fokus i en viss alder - og etter dette får man et inntrykk at man går glipp av noe helt vesentlig.

Som om man mangler en ny kunnskap eller helt spesiell opplevelse om man ikke har hatt sex.

Sannheten er at sex når man er ung/i den første tiden(for endel i flere år etter tråder her inne å dømme) så går man egentlig ikke glipp av noe, det handler liksom mest om å få gjennomført stillinger, kunne si at man har et aktivt sexliv/har hatt sex.

Som eldre - når man har vært en stund i et forhold med noen, vil jeg si at man "går glipp av noe" - fordi man da kan utvikle sexlivet mye mer enn bare ved tilfeldige forbindelser/kortvarige forhold.

Så, grunnen til at ungdom er desperate etter å "få pult" er nok bare fordi de føler alle andre gjør noe de ikke har gjort, det er kanskje litt flaut - og de tror sex er det mest fantastiske på jord.

Det kan absolutt være veldig spennende også som ung - men altså; det har ingen betydning om man begynner som 16, 18 eller 22 år. Bortsett fra at jeg tror det blir bedre som litt eldre fordi man er mer mentalt moden :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg "mistet" jomfrudommen da jeg var 20. Da jeg var 17-20 følte jeg nok litt at "alle" har pult, og jeg følte alle kunne se på meg at jeg ikke hadde hatt sex. Jeg gikk rundt og følte på det, men er i etterkant glad jeg "holdt ut" og ventet.

Første gangen var sammen med kjæresten 8 uker ut i forholdet, og det var en fin opplevelse. Aner ikke hvordan det er å miste den tidlig, men jeg er veldig første gangen var en ons på fest e.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...