Gå til innhold

God til å danse = god i senga?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe i at menn som er rytmiske og trives på dansegulvet har talent også i senga?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det går fint ann å være egoistisk, lite kreativ, tilbakeholden og lat selv om man klarer å danse.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke de som bare danser i helgene, men alle profesjonelle dansere jeg vet om er ville, gale og har drøssevis av fetisjer. Sett Black Swan? :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noe for deg TS? :lur:

• Liker 2
Skrevet

Er det noe i at menn som er rytmiske og trives på dansegulvet har talent også i senga?

de musikalske er bedre i senga enn andre, men de er nødvendigvis ikke noe bra på dansegulvet.

AnonymBruker
Skrevet

de musikalske er bedre i senga enn andre, men de er nødvendigvis ikke noe bra på dansegulvet.

Hvorfor er de musikalske bedre enn andre? :klo:

Skrevet

Hvorfor er de musikalske bedre enn andre? :klo:

innlevelse..

Skrevet

Vel ... Hvis denne mistanken stemmer er jo det enda en grunn til å sikle på Atle Pettersen :lur:

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Vel...jeg kan ikke danse for fem øre og er også et temmelig bedritent ligg, så det er mulig du har rett.

Men rytme har jeg plenty av. Kan sikkert jukke en stødig 6/8-delstakt i opptil 20 minutter uten å øke eller sakke noe særlig mer enn kanskje 2-3 jukk i minuttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...