AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #21 Skrevet 2. april 2012 TS her. Så kjekt med mange positive tilbakemeldinger. Fint å høre det er flere som har det som meg. Venninner i parforhold tror at jeg bare setter opp en tøff maske når jeg sier at jeg er på mitt lykkeligste, men det er jo fakta. Så som dere sier, det er jo bare å fortsette med det man trives med. Det eneste "problemet" er dette med sexen da. Jeg har aldri hatt ONS før, så jeg har ikke hatt sex dette året. Jeg har ikke noen moralske grunner til å ikke ha ONS egentlig. Men jeg tror jeg må være litt betatt/forelsket for å bli seksuelt tiltrukket av noen. Så når det har skjedd har jeg jo trukket meg litt unna for å unngå forhold. Og frister jo ikke å ha ONS med noen man ikke er tiltrukket av heller.. Men foreløpig går det helt fint, hehe. Savner det ikke såå mye. 1
Gjest -J- Skrevet 2. april 2012 #22 Skrevet 2. april 2012 Venninner i parforhold tror at jeg bare setter opp en tøff maske når jeg sier at jeg er på mitt lykkeligste, men det er jo fakta. Så som dere sier, det er jo bare å fortsette med det man trives med. Når du devierer fra normalen her i livet så vil som regel de som ikke gjør det stille spørsmål ved det du gjør og prøve å få deg til å innse at du ikke er normal og at du må være som de.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå