Gå til innhold

Hvorfor er han så rar :/

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke at TS kikker på den her skapningen...

Han er kjekk?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det er fordi TS sier at han ikke har sosiale antenner og ikke fortstår hint som gjør at vi nevner aspergers.

Alle kan være litt tjukke i hodet av og til.

AnonymBruker
Skrevet

Om du kan sende 7 meldinger uten svar, så vet jeg hva problemet med fyren er - han er ikke tilstrekkelig interssert.

..og om han ikke har personlig hygiene er det kanskje like greit?

Det er han som sender 7 meldinger uten at jeg svarer. Han er ganske kjekk om jeg ser bort fra hygienen. Iriterer meg sånn over at han ikke er "normal". Virker som han kan ha en slags sykdom eller noe som gjør at han mangler sosiale antenner. Han er veldig spesiell på en måte.

AnonymBruker
Skrevet

Det er han som sender 7 meldinger uten at jeg svarer. Han er ganske kjekk om jeg ser bort fra hygienen. Iriterer meg sånn over at han ikke er "normal". Virker som han kan ha en slags sykdom eller noe som gjør at han mangler sosiale antenner. Han er veldig spesiell på en måte.

Hvor gammel er han?

Skrevet

Er du ikke fornøyd så finn deg en annen.

Bedre for begge parter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er 20 år.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Vi har hytte på samme plass, så jeg ser han om sommeren.

I fjord så jeg og han på film sammen mens jeg lå i armkroken hans.

Husker jeg kjente at hjerte hans begynte å banke fort.

Dagen etter fikk jeg en anger følelse og ungikk han.

Det går litt opp og ned på om jeg liker han eller ikke.

Satt nylig sammen med han og snakka til langt på natt.

Han har verdens vakreste blå øyne og er en kjempe snill gutt.

Hygienen hans er desverre ikke blitt bedre siden i fjord sommer.

De dagene han har dusja og bytta klær liker jeg bedre å være sammen med han.

Jeg vet at han liker meg og han prøver å småflørte litt, men jeg er så redd for å gjøre noe jeg kommer til å angre på. Det med at han mangler litt sosiale antenner er ikke så ekstremt som jeg ga utrykk for fant jeg ut.

Tingen er at jeg aldri har hatt en kjæreste eller rota med noen før. Vet ikke hvordan jeg skal gå fram for at noe skal skje. Vil si jeg er en ganske pen og slank jente, redd for hva folk skal tro om det skulle bli noe mellom oss. De fleste vet at han er litt spesiell.

Jeg har også veldig lyst til å si det rett ut med hygienen hans, er ikke sikkert han skjønner at det er så ille selv. Er redd for å såre han om jeg sier det.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen inspill?

AnonymBruker
Skrevet

Synes du virker litt rar selv jeg..

• Liker 2
Skrevet

Ingen inspill?

Høres ut som en vanskelig situasjon med dårlige odds.

Er det ikke bedre å bruke tida til noe annet?

• 1 år senere...
Skrevet

Ts her.

Lenge siden jeg har skrevet, så her kommer en liten oppdatering. Vi har kjøpt oss hus og er samboere nå.

Angrer ikke et sekund på at jeg tok sjansen på han. Fant ut at den dårlige hygienen kommer fra at han ikke er vant til annet i familien sin, men han har bedret hygienen etter at vi ble sammen. Han er verdens snilleste og kjekkeste, kunne ikke hatt en bedre kjæreste.

Anonymous poster hash: 3e119...559
  • Liker 2
Skrevet

Næmmen, det var koselig å høre at alt ordnet seg for dere TS. :roser:

• Liker 1
Skrevet

Ts her.

Lenge siden jeg har skrevet, så her kommer en liten oppdatering. Vi har kjøpt oss hus og er samboere nå.

Angrer ikke et sekund på at jeg tok sjansen på han. Fant ut at den dårlige hygienen kommer fra at han ikke er vant til annet i familien sin, men han har bedret hygienen etter at vi ble sammen. Han er verdens snilleste og kjekkeste, kunne ikke hatt en bedre kjæreste.

Anonymous poster hash: 3e119...559

Ja, det er sikkert mange mannfolk som må oppdras hehe

Trukke dette hadde funka like bra om han hadde vært en hun; for å si det sånn.

Men det er en helt annen sak.

Lykke til videre!

Skrevet

Bra du ikke hørte på de ensomme jentene her inne som ba deg dumpe han og vente på mr perfekt som aldri kommer---

Skrevet

Bra du ikke hørte på de ensomme jentene her inne som ba deg dumpe han og vente på mr perfekt som aldri kommer---

Mr. perfect kommer en eller annen gang. Jeg fant han da jeg var 17.

Anonymous poster hash: ae4c3...40e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...