AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Er betatt av en gutt, men han er litt rar og spesiell.. Han er snill og har et utseendet, men han eier ikke personlig hygiene eller sosiale antenner. Har prøvd å hinte til at han bør dusje oftere og bytte klær oftere, men virker ikke som han skjønner det. Han tar ikke hint i det hele tatt. Skulle ønske han var mer "normal". :/
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Han har et utseende? Du må nok enten godta han som han er eller finne deg en annen. Høres ut som om han er fornøyd med seg selv. 2
Gjest Maruwan Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Er betatt av en gutt, men han er litt rar og spesiell.. Han er snill og har et utseendet, men han eier ikke personlig hygiene eller sosiale antenner. Har prøvd å hinte til at han bør dusje oftere og bytte klær oftere, men virker ikke som han skjønner det. Han tar ikke hint i det hele tatt. Skulle ønske han var mer "normal". :/ Dere kan dusje sammen og du kan legge frem reine klær til ham om morgenen. 2
Aldrisur Skrevet 31. mars 2012 #6 Skrevet 31. mars 2012 Høres ikke ut som han er helt "oppdratt". Hvis du virkelig ønsker å være sammen med ham må du regne med at du får en jobb å gjøre med å lære ham det grunnleggende ved hygiene og sosial oppførsel. Er du villig til å gjøre den jobben? 2
Kindlooks Skrevet 31. mars 2012 #7 Skrevet 31. mars 2012 (endret) . Endret 2. april 2012 av Kindlooks
anikat Skrevet 31. mars 2012 #8 Skrevet 31. mars 2012 Glem han, du er bedre enn å finne deg en slik mann, er helt sikker på at vist du bruker litt tid så vil du finne en mann som er "perfekt" for deg.Nå er det vår og det blir lettere å komme i kontakt med menn, så slapp av og nyt sigle livet en stund til, så dukker det opp en god mann for deg. Ikke ta hva som helst for å slippe å være single 3
Gjest Maruwan Skrevet 31. mars 2012 #9 Skrevet 31. mars 2012 (endret) Er betatt av en gutt, men han er litt rar og spesiell.. Han er snill og har et utseendet, men han eier ikke personlig hygiene eller sosiale antenner. Har prøvd å hinte til at han bør dusje oftere og bytte klær oftere, men virker ikke som han skjønner det. Han tar ikke hint i det hele tatt. Skulle ønske han var mer "normal". :/ Jeg syns faktisk det er ganske så søtt at du liker en sånn fyr, siden de fleste jenter på din alder er for overfladiske til det. Dessuten kan vel ikke det å få en fyr til å dusje og skifte klær være den vanskeligste tingen i verden å bringe på banen? En kompis av meg var sammen med ei tsjekkisk dame, og måtte lære henne å vaske seg nedentil. No stress. Endret 31. mars 2012 av Maruwan 2
Gjest Jim Jones Skrevet 31. mars 2012 #10 Skrevet 31. mars 2012 Så alle som ikke kan vaske seg og kle seg har aspergers 1
Gjest Eurodice Skrevet 31. mars 2012 #11 Skrevet 31. mars 2012 Så alle som ikke kan vaske seg og kle seg har aspergers Det er to diagnoser som går igjen her på forumet, nemlig Asperger og depresjon. 1
hulaboer Skrevet 1. april 2012 #12 Skrevet 1. april 2012 Høres ut som det er noe som feiler ham. Aspergers eller hva det nå måtte være. 1
Wednesday Skrevet 1. april 2012 #13 Skrevet 1. april 2012 for folk med aspergers syndrom, de dusjer ikke de da eller ? Hjelpe meg, det kan være en million årsaker til at et menneske ikke har tilstrekkelig personlig hygiene. 2
eriden Skrevet 1. april 2012 #14 Skrevet 1. april 2012 Når skal jenter lære seg at de må slutte å hinte, og heller si ting rett ut?
Mr.Omg Skrevet 1. april 2012 #15 Skrevet 1. april 2012 Jeg er ganske sikker på at det er fordi TS sier at han ikke har sosiale antenner og ikke fortstår hint som gjør at vi nevner aspergers. 1
Lizbeth Skrevet 1. april 2012 #16 Skrevet 1. april 2012 Ingen av oss er helt like, og om han irriterer deg mer enn han sjarmerer deg, er det vel ikke riktig? Mulig jeg tenker veldig svart/hvitt her, men jeg vet at om jeg skulle ha gått inn i et forhold med en person, ville jeg ikke ha gjort det med en jeg vet jeg kan bli flau av eller lignende. Om du likevel vil sjanse, ville jeg bare ha sagt det rett ut Jeg syns hygiene er viktig, og jeg hadde satt pris på om du syns det samme, eller noe i den duren
Envy Skrevet 2. april 2012 #18 Skrevet 2. april 2012 Om du kan sende 7 meldinger uten svar, så vet jeg hva problemet med fyren er - han er ikke tilstrekkelig interssert. ..og om han ikke har personlig hygiene er det kanskje like greit?
Gjest "gjest" Skrevet 2. april 2012 #19 Skrevet 2. april 2012 Jeg fatter ikke at TS kikker på den her skapningen... 1
Okapi Skrevet 2. april 2012 #20 Skrevet 2. april 2012 Dropp hintene og vær direkte, så synker det nok inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå