Gå til innhold

Bra potensiale!


Peyton

Anbefalte innlegg

Jeg har sagt til meg selv at jeg skal begynne å trene mer regelmessig. Jeg har sagt at jeg må gjøre det. Men det har ikke funket. Det har blitt en lang gåtur her og en svømmetur der. Ikke noen rutiner. Nå skal jeg komme i gang! For jeg kjenner at jeg må gjøre noe! Jeg vil være i god form! Og jeg vil se fin ut, for jeg vet at bak kiloene mine så skjuler det seg ei vakker jente. Jeg er veldig pen når jeg er slank, hehe, så dit skal jeg tilbake!

Starter med en gå-/løpetur NÅ! Ikke i morgen, men NÅ!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble en fin tur i går kveld! Jeg er ikke i noen god løpeform, men jeg klarte å jogge ganske langt sammenhengende. Jeg jogget sakte og da klarte jeg å jogge lengre. Jeg skiftet på å gå og jogge. Var vel ute i ca. 45 minutter. Er fornøyd!

Det er så fint å komme seg ut! Men jeg merker at jeg er treg når jeg først har bestemt meg... må ha meg ut med en gang og ikke tre timer etterpå! Hehe, Skjerpings her, altså. Men jeg synes jeg er flink til å gjennomføre uten å finne unskyldninger som "nå er det for sent" eller "nå er det lørdagskveld". Hehe. Så dette blir bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så flink du er :) Kjenner meg igjen i det med å komme seg ut å finne på unnskyldninger for at man kan sitte i sofaen med "god" samvittighet. Men det er utrolig bra at du kommer deg ut selv om det tar et par timer før du kommer deg ut. En treningsøkt er bedre enn ingen treningsøkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det en gå-/løpetur sent på kvelden igjen. Ca. 30 minutter. Fornøyd, for det var så vidt det ikke ble! Men jeg må ut MINST 30 minutter hver dag. Det er minstekravet.

Hei Destin! Takk for det! Ser ut som om du er flink også, selv med migrene. Ikke verst. :)

Jeg skal begynne å gå ut i stedet for å sitte med dataen når jeg skal studere og ikke kommer i gang. Ikke noen vits i å sitte flere timer foran dataen uten å gjør det man skal når man i stedet kan være ute i frisk luft. Tror egentlig at det er mange som har MYE BEDRE tid enn de tror til å trene, meg selv inkludert. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det en tur på treningssenteret! Fornøyd. Er ikke der så ofte, hehe. Jeg gikk og løp på tredemølla i 25 minutter og så syklet jeg i 30 minutter. Tung sykling...på et program. Sånn, da er det registrert, hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gått to turer. En på 30 minutter og en på 1 time. Hurra! Løp litt også. Opp noen trapper osv. Det var gøy. Tror jeg må svømme litt snart... Hmm...dette går i alle fall bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går, torsdag 5. april (hehe, må begynne å skrive den dagen jeg har gjort det, så det ikke blir så rotete), var jeg på treningssenteret.

Jeg gikk og løp på mølla i 30 minutter og syklet i 45 minutter. Litt sånn bakkegreier osv. Etterpå gjorde jeg en runde med ulike sit-ups og tøyet ut litt. Må bli flink til å tøye ut, så jeg blir mykere og mykere... Veldig fornøyd med gårdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se. Fredag ble det ingen trening. Slapt. ;)

Lørdag ble det gå- og litt løpetur på ca. 1 time og 45 minutter i nydelig vær. I går, søndag ble det ca. 40 minutter gåtur. Må oppsummere for meg selv her nå:

Lørdag 31.3: Gå- og løpetur i 45 min

Søndag 1.4: Gå- og løpetur i 30 min

Mandag 2.4: -

Tirsdag 3.4: Treningssenteret: gikk+løp på mølla i 25 min, tung sykling i 30 min

Onsdag 4.4: To gåturer: 1 t + 30 min. Intervall x 10 opp trapper

Torsdag 5.4: Treningssenteret: gikk+løp på mølla i 30 min, tung sykling i 45 min, sit-ups og

uttøying

Fredag 6.4: -

Lørdag 7.4: Gå- og løpetur 1 time og 45 min

Søndag 8.4: Gåtur 40 min

Ikke så alt for verst, synes jeg. En god start! Begynner nesten å bli en rutine, men målet er å komme seg ut 30 minutter hver dag, og det har jeg ikke klart, så jeg får bare stå på videre. :)

SOLA SKINNER!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser jeg at det virkelig går unna! :hoppe: Flink flink flink!

Du skal snart se at det snart blir like naturlig å trene som det er å sove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...