Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang håret mitt blir langt, blir jeg lei av at det er så formløst og kjedelig at jeg klipper det kort igjen. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre med håret mitt for at det skal få litt mer fasong?

Jeg har langt og veldig tykt hår, og synes ikke det er fint når håret er veldig oppklipt. I tillegg hadde det vært fint med en frisyre som var enkel å style, og der jeg også hadde mulighet for å enkelt få håret bort fra ansiktet når det er nødvendig.

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Hver gang håret mitt blir langt, blir jeg lei av at det er så formløst og kjedelig at jeg klipper det kort igjen. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre med håret mitt for at det skal få litt mer fasong?

Jeg har langt og veldig tykt hår, og synes ikke det er fint når håret er veldig oppklipt. I tillegg hadde det vært fint med en frisyre som var enkel å style, og der jeg også hadde mulighet for å enkelt få håret bort fra ansiktet når det er nødvendig.

Henger meg på her jeg!

Skrevet

Haha høres ut som meg jo! har også tykt hår og hver gang det blir langt synes jeg det blir kjedelig så jeg klipper meg kort.. nå er det blitt langt igjen å det skal få lov til og være det denne gangen :D

Jeg bruker og krølle det, flette det slik at det blir sånn "flette bølger" ellers så ser det jo kult ut vis man bare styler luggen litt ekstra, tuperer den og leger den bak osv..

http://www.youtube.com/results?search_query=styling+for+long+hair&oq=styling+for+&aq=3&aqi=g10&aql=&gs_l=youtube-psuggest.3.3.0l10.1668l7465l0l9911l14l14l1l1l1l0l170l911l9j2l11l0.

se litt hva du finner på youtube, finnes mye bra hjelp der!

Skrevet

Du har samme hårtype som meg. Og det er enkelt å gjøre noe med det.

Du kan gjøre det så enkelt som bare å bruke slettetang. Men hvis du har ei krølltang er frisyrene du kan lage uendelige. Krøller er ikke bare krøller, det er så mye mer en det egentlig.. hvis du skjønner ;p Men husk å krølle håret bort fra ansiktet ;)

Hvis du ikke har krølltang kan du lett krølle håret ditt med slettetang også. Det bruker jeg å gjøre, og det blir like fint som med krølltang.

Dette er min favoritt med krølling med slettetang:

Hvis du vil unngå varme mot håret kan du sette opp i en updo.. Der igjen finnes det uendelige med forskjellige typer du kan prøve deg på. Let på youtube, der er det sykt mange videoer om alle slags hårfrisyrer egentlig.

Eller kan du gjøre det så enkel som å flette håret før du legger deg(det holder seg bedre hvis håret ditt er vått før du fletter det)

Her er flere hårfrisyrer:

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, men jeg tenkte egentlig på hvordan jeg kunne klippe det, slik at det ble lett å style. Sånn som det er nå så blir det ikke fint uansett hvordan jeg styler det..

Skrevet

Takk for tips, men jeg tenkte egentlig på hvordan jeg kunne klippe det, slik at det ble lett å style. Sånn som det er nå så blir det ikke fint uansett hvordan jeg styler det..

Spør frisøren din, de har alltid noen ideer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...