AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Jeg er en mann på 29 år. Jeg er godt utdannet, har en god inntekt og har holdt meg i form hele livet. Kvinner jeg møter i dagliglivet er liksom ikke helt min greie. De kan være fine å snakke med, men merker at de ikke er fysisk attraktive for meg. De har liksom ikke de tynnne, slanke flotte kroppene unge jenter har og mangler ungdommelig glød i huden. Tennene er ofte også litt missfarget eller bærer preg av svakere emalje. Unge jenter er så spreke og fine å se på. Hva bør jeg satse på? 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 det blir jo utrolig kjipt etter som alle blir eldre...da vil du mest sannsynlig bli alene og jakte på små jentene. 18
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 det blir jo utrolig kjipt etter som alle blir eldre...da vil du mest sannsynlig bli alene og jakte på små jentene. Men hvis jeg får følelser for henne så tåler jeg det? Er bare det at gjevnaldrende kvinner ser så ekle ut til sammenligning. Får liksom ikke lyst til å bli kjent med demfordi de er så dvaske. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Men hvis jeg får følelser for henne så tåler jeg det? Er bare det at gjevnaldrende kvinner ser så ekle ut til sammenligning. Får liksom ikke lyst til å bli kjent med demfordi de er så dvaske. det må du ikke spørre meg om.jeg vet ikke hva du tåler. du er 29 og du mener alle rundt den alderen ser dvaske ut!? seriøst trenger du briller? er kjempe mange flotte damer i den alderen! og jeg kan si deg en ting til at det er mange damer som er bare kjempe tynne vis det er veldig viktig for deg selv om dem er litt eldre. Mye mulig det er alderen du tenner på? når det gjelder meg og de på min alder så kommer vi i alle former(22 år).noen har store pupper noen små,høye eller lave,noen er kjempe tynne andre ikke. så argumentet med at du liker tynne jenter holder ikke i mine ører. du liker de unge.du tenner på alderen. 11
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 det må du ikke spørre meg om.jeg vet ikke hva du tåler. du er 29 og du mener alle rundt den alderen ser dvaske ut!? seriøst trenger du briller? er kjempe mange flotte damer i den alderen! og jeg kan si deg en ting til at det er mange damer som er bare kjempe tynne vis det er veldig viktig for deg selv om dem er litt eldre. Mye mulig det er alderen du tenner på? når det gjelder meg og de på min alder så kommer vi i alle former(22 år).noen har store pupper noen små,høye eller lave,noen er kjempe tynne andre ikke. så argumentet med at du liker tynne jenter holder ikke i mine ører. du liker de unge.du tenner på alderen. nei. eller jo. jeg liker at de er unge men det er fordi de er så tynne og fine. selv om det finnes slanke kvinner i 25 årsalderen og oppover er de litt større og kraftigere. de er ikke petite som jeg liker. jeneter på 18-20 er urolig fine og tynne og feminine. som er sexy. og de har glød i huden. jeg tenner bare på de.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #6 Skrevet 31. mars 2012 nei. eller jo. jeg liker at de er unge men det er fordi de er så tynne og fine. selv om det finnes slanke kvinner i 25 årsalderen og oppover er de litt større og kraftigere. de er ikke petite som jeg liker. jeneter på 18-20 er urolig fine og tynne og feminine. som er sexy. og de har glød i huden. jeg tenner bare på de. du får dra til thailand da. 16
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #8 Skrevet 31. mars 2012 jeg har forresten et par venninner som er sabla så små og tynne de har alltid vært det 22 år like gammel som meg. jeg synes det er helt merkelig at du ikke har møtt sånne jenter.for det finnes. men som sagt virker som du tenner på alderen mer. og det er ikke sånn at man er 19 så super tynn dagen etter på blir man 20 å plutselig blir man helt annerledes. jeg må bare spørre hvor unge er det snakk om her? 1
Giacomo_P Skrevet 31. mars 2012 #9 Skrevet 31. mars 2012 Jada - jenter i den alderen er veldig vakre. Men de er alt for unge for deg. Der findes en masse ubegribelig vakre kvinder på din egen alder og eldre. Dette er bare en fiks idé du har. Jeg synes du skulde ta deg sammen. Jeg tror ikke en 18-åring og en 29-åring kan ha noe særlig fornuftig samliv under normale omstendigheder. Uansett hvem som er eldst eller yngst. Man er på for forskjellige stadier i livet, og det bliver veldig lett slik at den eldre parten udnytter og manipulerer den yngre. Uansett hvor gode intensjonene er. 26
Gjest energibånd Skrevet 31. mars 2012 #10 Skrevet 31. mars 2012 Men hvis jeg får følelser for henne så tåler jeg det? Er bare det at gjevnaldrende kvinner ser så ekle ut til sammenligning. Får liksom ikke lyst til å bli kjent med demfordi de er så dvaske. Det skrives «jevnaldrende» og ikke «gjevnaldrende».
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #11 Skrevet 31. mars 2012 Det skrives «jevnaldrende» og ikke «gjevnaldrende». Who Cares? Har du så lite å finne på at du må bedrive tiden din med å rette i andres skrivefeil? 6
Gjest energibånd Skrevet 31. mars 2012 #12 Skrevet 31. mars 2012 Who Cares? Har du så lite å finne på at du må bedrive tiden din med å rette i andres skrivefeil? Beklager, jeg trodde menn på 29 år kunne skrive riktig. Vel, du har kanskje noe til felles med jenter under 20 likevel.
Wonderbitch Skrevet 31. mars 2012 #13 Skrevet 31. mars 2012 Beklager, jeg trodde menn på 29 år kunne skrive riktig. Vel, du har kanskje noe til felles med jenter under 20 likevel. Hahahaha 3
Raven Emerald Skrevet 31. mars 2012 #14 Skrevet 31. mars 2012 nei. eller jo. jeg liker at de er unge men det er fordi de er så tynne og fine. selv om det finnes slanke kvinner i 25 årsalderen og oppover er de litt større og kraftigere. de er ikke petite som jeg liker. jeneter på 18-20 er urolig fine og tynne og feminine. som er sexy. og de har glød i huden. jeg tenner bare på de. Så når små, nette jenter bikker 20, slutter de å være små og nette, og vokser seg store og kraftige? Tvilsomt. Det finnes petite kvinner godt over 20, vi har blant annet ei bittelita gammel dame i etasjen under oss, og jeg vil da tro hun har vært petit hele livet. 14
I Grosny Skrevet 31. mars 2012 #15 Skrevet 31. mars 2012 (endret) Så når små, nette jenter bikker 20, slutter de å være små og nette, og vokser seg store og kraftige? Tvilsomt. Det finnes petite kvinner godt over 20, vi har blant annet ei bittelita gammel dame i etasjen under oss, og jeg vil da tro hun har vært petit hele livet. Du skulle sett rompa på ei dame jeg så på ett orienteringsløp en gang. Hun var over 60, men såpass veldreid , sprek og nett at tenåringsgutter mister pusten. TS, du må jo følge hjertet ditt. Det som er spennende er om den dama på 19 som tiltrekker deg nå, fortsatt vil tiltrekke deg når hun runder 29. Jeg vet ikke hvordan du er satt opp. Ett annet problem som lett oppstår er at den dama du er på bølgelengde med nå faktisk er mer moden enn deg, for sin alder, og at hun dumper deg når hun blir 27, og synes du er slitsomt barnslig. Endret 31. mars 2012 av I Grosny 6
Gjest Nuppdupp Skrevet 31. mars 2012 #16 Skrevet 31. mars 2012 hva når du blir eldre? la oss si 50. du kommer til å være alene resten av livet da. eller da kan du dra til utlandet, men garanterer at du ikke blir lykkelig. det eneste en 18åring vil ha fra en 50åring er penger. dessuten er det sykt ekkelt. 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #17 Skrevet 31. mars 2012 Skjønner til en viss grad hva TS mener da, se forskjellen på John Travolta i Grease og nå, liksom. Fyren har jo "tetnet litt til" i kroppen. Men det er kanskje litt vel begrensende å kun se på dem under 20, da denne utviklingen ikke rammer alle på samme måte og i samme grad, og det dessuten er flere ting som kan gjøre andre mennesker interessante enn graden av veverhet.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #18 Skrevet 31. mars 2012 De fleste jenter under 20 vil ha jevnaldrende gutter og ikke menn som er gamle nok til å være faren deres. Æsj. 3
Bachata Skrevet 31. mars 2012 #19 Skrevet 31. mars 2012 eller: om den jenta som idag er 19 år, finner deg like interessant om 10 år, år hun har blitt voksen og du fremdeles står igjen på 19-årsaldern... Jeg har vært med noen menn som er langt eldre en meg, og for min del, så må jeg innrømme at JEG utviklet meg jo, de stod stille. Var kanskje derfor de likte en så mye yngre? Når det å finne en som er langt yngre er PGA alder, og ikke har noe med personlighet å gjøre, så tror jeg du sliter litt hvis du ikke prøver å jobbe med deg selv. Prøv å kom deg over det rent overfladiske og se om du ikke er litt dypere en som så. For om du FAKTISK tenner på utseende alene og gir beng i resten, så sliter du i lengden med å finne ei som er og forblir interessert i deg. 7
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #20 Skrevet 31. mars 2012 Jeg er en jente på 29. Ser at gutter rundt 20 års alderen generellt sett er penere enn de på min alder. De på min alder har jo begynt å miste håret og noen har fått litt mage, likevel synes jeg det blir feil å finne en på 20, da de som regel er ganske umodne og dessuten har litt barneskirenn kropper. Gutter rundt 25 årsalderen derimot er bra, da de fortsatt ser unge ut, samtidig som de har begynt å bli litt mer modne Selv ser jeg relativt ung ut, og kroppen min er lik som da jeg var 20. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå