Gå til innhold

kunne du levd uten klitoris

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Seksualiteten sitter i hodet, ikke mellom bena. For meg er ikke klitoris eller orgasme det viktigste ved sex.

Skrevet

Får jo vaginale orgasmer også, så hadde vel overlevd...

AnonymBruker
Skrevet

har faktisk aldri fått orgasme av å stimulere klitoris... men får bare vaginale orgasmer, så tror det hadde gått fint.

AnonymBruker
Skrevet

.

Hvis man var født uten klitoris - hadde man ikke skjønt hva man gikk glipp av. Og kunne sikkert levd fint uten.

Noe annet blir det om man mister den pga sykdom/skade. Det hadde vært mildt sagt helt jævlig...

AnonymBruker
Skrevet

Kunne klart meg uten hele greia nedi der.

• Liker 1
Skrevet

Ja. Synes faktisk at vaginale er bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Kunne levd uten klitoris siden den ikke er livsviktig. Ville dog vært synd å å gå glipp av nytelsen den kan gi.

Skrevet

Jeg kunne levd, men mest sannsynlig ikke fått orgasme lenger (skal dog aldri si aldri - noen mennesker som er lamme fra livet ned har fortsatt orgasmer så) - selv i sexdrømmene mine kommer nytelsen klart fra klitoris. Så det ville nok blitt mye seksuell frustrasjon :wink:

AnonymBruker
Skrevet

Et liv uten klitoris (for kvinner) er som en bil uten hjul.

Gjest Raindrops
Skrevet

Selvsagt kunne jeg det, men jeg vil helst beholde den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lett! Får så kraftige vaginalorgasmer at det holder i massevis!

• Liker 1
Gjest juvelia
Skrevet

Ja,er ikke avhengi av orgasmer. Å leve uten klitoris er det samme som å leve uten sjokolade for min del.

Skrevet

Tja, ja. Får nesten ikke orgasmer fra klitoris jeg-...

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært fryktelig trist og kjedelig. Jeg har veldig stor glede av klitorisen min!

Skrevet

Dette blir jo litt sånn "åh, jeg klarer bare ikke å leve uten musikk altså!". Selvfølgelig kan man da helt fint leve uten det ene og det andre, men det er jo veldig hyggelig å ha disse tingene og.

Jeg kan ikke helt se en selvsagt plass på "NRK: Ingen grenser" fordi en mangler klitoris.

• Liker 1
Skrevet

Det hadde vært forferdelig kjedelig.. Men jeg hadde selvfølgelig overlevd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...