Gå til innhold

Mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en hukommelse som en gullfisk, men jeg kan ikke huske og ha hatt mensen i Januar, Februar vet jeg at jeg ikke har hatt mensen, og Nå i Mars så var det 1 dag hvor det var litt brunt som kom , ellers 0. Og snart er vi i April. Og jeg er bekymret.

Jeg har ingen "symptomer" på og være gravid. Men jeg bør vel forstå at jeg bør ta en test. Har vært sex i bildet, men jeg er nå ganske engstelig. Men har og hatt mye vondt i hodet i det siste "psykisk", og vet det kan påvirke, og jeg er bare 20, så den har vel egentlig aldri vært regelmessig.

Vist jeg tar en test til uken, og den er på den verst tenkelige måten positiv, hvor mange uker kan jeg være på vei før jeg ikke kan ta abort lengre?

Jeg poster anonymt da jeg ikke vil bli gjenkjent på dette. Føler meg litt dum og skamfull.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mensen kan forsvinne av mange andre årsaker, stress, overtrening, undervekt osv.

Hvi sdu eksempelvis hadde siste menstruasjon begynnelsen av desember er du rundt femten uker på vei hvis du i verste fall skulle være gravid. Har befruktning skjedde senere er du kortere på vei.

Ta en test og få det overstått. Tipper du bare stresser deg selv opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...