Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Har vært ganske hoven i noen dager nå. Spesielt ansikt (mest rundt øynene) og i hendene. Dette er mer utpreget når jeg våkner om morgenen. Har vært det i perioder før, så har ikke tenkt på det. Har ikke ødemer i beina. Så kikket jeg litt på nettet og kom over nyresykdommer, symptomer osv. Har hatt mye mer hyppig vannlating i det siste. Så merket jeg i dag at urinen luktet ammoniakk... Synes det er litt skremmende. Er jo tegn på nyresykdom dette... Skal ta meg en tur til legen på mandag. Men er det noen som kjenner til dette selv? Kan det være andre årsaker. Holder forøvrig på å slutte å røyke...tenkte med en gang at det var noe i forbindelse med dette som skjedde. Er jent 30 år. Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Har blitt veldig mye søtt etter at jeg sluttet å røyke. Vet ikke om det har noe sammenheng. Ellers har jeg begynt å ta mye magnesium pga uro..kanskje det er greia...
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Jeg synes du skal slutte helt med magnesiumen midlertidig og ta en test hos legen. Det er jo helt klart noe som er i ulage - uten at jeg vet hva. Tror neppe mye søtsaker er årsaken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå