Gå til innhold

Norges beste barnefordelingsadvokat


Flan

Anbefalte innlegg

Jeg trenger anbefaling til en av norges beste advokater for barnefordeling.

Saken er vanskelig og lett men svært viktig for barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Robert Voldhuset, jobber tett med Grethe Nordhelle som er psykolog og advokat og som er spesialist på manipulerende foreldre blant annet. Særlig obs på saker hvor barna blir manipulert av en eller begge foreldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert Voldhuset, jobber tett med Grethe Nordhelle som er psykolog og advokat og som er spesialist på manipulerende foreldre blant annet. Særlig obs på saker hvor barna blir manipulert av en eller begge foreldrene.

Tolking og subjektivt skjønn er alltid relativt. Denne advokaten er relativt ung. Jeg undrer litt på svaret ditt om at denne advokaten er spesialist på å manipulere foreldre? Kan du si litt mere om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolking og subjektivt skjønn er alltid relativt. Denne advokaten er relativt ung. Jeg undrer litt på svaret ditt om at denne advokaten er spesialist på å manipulere foreldre? Kan du si litt mere om dette?

H*n sier ikke at advokaten er spesialist på å manipulere foreldre, men på hvor barn blir utsatt for manipulerende foreldre, en eller to. Slik jeg leser det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt klart. Bare en lesefeil :)

Men manipulasjon er bare et resultat av manglende makt og inflytelse på sin egne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja helt klart. Bare en lesefeil :)

Men manipulasjon er bare et resultat av manglende makt og inflytelse på sin egne barn.

Tull, i mange tilfeller finnes det foreldre som truer og manipulerer ungene, truer de med at dersom de ikke sier og gjør som forelderen vil så vil barna aldri får se de mer osv.

Men for all del, drit i tipset mitt. No problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

i barnefordelingsaker er d ingen vinnere. barna taper alt altid. er selv i en lei fordelingsak og gjør self. alt for å beskytte barna,men barna lider under at foreldrene snakker sammen via advokat og ikke blir enige. feilmld gjennom advokatene har også vert ett problem. snart rettsak her og håper på løsning i vår sak. neimen ikke billig heller. anbefaler ts til å vente med advokat før der kommer en stemning.dyre frimerker advokatene har. 650,- for å lese en besjed. like mye for å svare og mota ny. dvs at for en avtale en helg kommer på min. 3000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i barnefordelingsaker er d ingen vinnere. barna taper alt altid. er selv i en lei fordelingsak og gjør self. alt for å beskytte barna,men barna lider under at foreldrene snakker sammen via advokat og ikke blir enige. feilmld gjennom advokatene har også vert ett problem. snart rettsak her og håper på løsning i vår sak. neimen ikke billig heller. anbefaler ts til å vente med advokat før der kommer en stemning.dyre frimerker advokatene har. 650,- for å lese en besjed. like mye for å svare og mota ny. dvs at for en avtale en helg kommer på min. 3000,-

Sms-språk er ekstremt irriterende å lese må jeg si...

Har dessverre ingenting å komme med TS, men ønsker dere lykke til!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sms-språk er ekstremt irriterende å lese må jeg si...

Har dessverre ingenting å komme med TS, men ønsker dere lykke til!

Vil ikke kalle det der sms-språk.Folk med f.eks dysleksi osv må få lov å svare de også uten å få kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Grethe Nordhelle anbefaler jeg iallefall å ta en prat med.

Jeg har hatt henne som foreleser i psykologi (Hun er psykolog og advokat), og lest bøkene hun har skrevet om mekling og manipulasjon.

Endret av loren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Mariposa

Tolking og subjektivt skjønn er alltid relativt. Denne advokaten er relativt ung. Jeg undrer litt på svaret ditt om at denne advokaten er spesialist på å manipulere foreldre? Kan du si litt mere om dette?

Har selv gode erfaringer med Robert Voldhuset som er spesialist i barnerett, og jobber som familiemekler. Anders Flatabø kan jeg også anbefale. Flatabø har skrevet mye om barnerett blant annet på nettsidene barnefordelingssaker.no og jusinfo.no. Ellers vil jeg anbefale deg å ta kontakt med flere advokater, og velge den som gir deg best inntrykk og har erfaring med samme type barnefordelingssak.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vinghøg og Ringberg.

Google navnene.

Anonym poster: c5c29e20ad158c7880d3033003e24087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Advokat Anders Flatabø uten tvil. Gikk til ham etter å ha vært misfornøyd med tidligere advokat. Han fikset ny sakkyndig og fikk saken på riktig spor i lagmannsretten! Har hatt fem advokater de siste seks årene, så jeg har sett en del advokater og vært mye i retten og familievernkontorer.. Kan anbefale ham i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...