Gå til innhold

Få seg et knull


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bandit

Haha! Voks fra kresenheten? Har jo vokst den PÅ meg, som fjortis var jeg jo alltid betatt av en eller annen, nå er det lengre mellom dem.

Enig i den. Det er lenger mellom hver gang jeg finner den seksuelle kjemien jeg trenger. Da er det spesielt morsomt å bli verbalt nedsablet av enkelte av de jeg avviser, på bakgrunn av at jeg er mann, og dermed skal ta alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går man på riktig utested kan du være ganske garantert å finne en dugbar, singel person i lokalet. Gå gjerne på steder som er stappfulle allerede når du ankommer; da kan du henge i baren og er klar til å åpne en samtale så fort en du har utpekt deg som et mulig offer kommer bort for å kjøpe seg mer å drikke, og du er tilgjengelig for at andre lett kan åpne en samtale med deg. Psyk opp deg selv; tenk at du er smart, selvsikker, sexy og hyggelig å prate med, og vær genuint interessert i de du prater med. Får du en god tone med noen du kunne tenke deg å bli bedre kjent med, ikke vær redd for å spørre om de tilfeldigvis har en ledig plass ved bordet sitt. Dra gjerne en hvit løgn av typen "jeg skulle egentlig møte noen her, men de meldte avbud i det jeg var på vei ut døra. Og siden jeg var hypp på pils/drinker/vin allerede var det like greit å gå ut uansett. Drar man ut alene blir man jo stort sett kjent med nye folk". Pass deg også for å satse alt på et kort; om alle du har endt opp ved bordet med har kjæreste har du allerede lagt opp til at du kan gå når du har drukket opp pilsen, for du kom jo tross alt bare ut for en pils og litt smalltalk ... Så kan du gå videre til neste sted og gjenta prosessen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...