Gå til innhold

Få seg et knull

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du gjort om du skulle fått deg et knull, ikke lov med kjærester. Men dersom du var kåt og skulle funnet en å knulle, ville du sett på det som vanskelig?Jeg mener, dersom man skal finne en å knulle er det en fordel at man har litt kjemi og kan snakke litt sammen. Og at personen ikke er stygg eller ekkel. Så hva gjør man for å finne et helt allminnelig brukbart knull?

Hva ville du gjort om du satt alene hjemme en fredags kveld og hadde lyst på et knull og ingen å spørre, (å kjøpe er uaktuellt).?

AnonymBruker
Skrevet

Som jente er det bare å stikke ut og vente på å bli sjekket opp. Som gutt må man ha sjarm og være kjekk.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

nakenprat.no der er det lett å finne seg et knull på minutter, og siden du er jente kan du velge og vrake i menn.

• Liker 1
Skrevet

Har man litt standard er det nært sagt umulig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde bare ringt noen jeg kjenner.

AnonymBruker
Skrevet

Som jente er det bare å stikke ut og vente på å bli sjekket opp. Som gutt må man ha sjarm og være kjekk.

Er vel det viktigste? Sjarm er noe jenter kun syns kjekke menn har. kjekkaser kan klappe jenter på rumpa å få et smil tilbake, avrage joe's eller enda værre får et kne i ballene.

Skrevet

Nei, overhode ikke! Du kan jo prøve selv. Gå bort til den mest attraktive mannen du ser på hele utestedet og simpelthen spør om dere skal gå hjem å knulle. I rundt 50 prosent av tilfellene vil du få ja (ref. amerikansk collegestudie)

• Liker 3
Gjest Cuntzilla
Skrevet (endret)

Nei, overhode ikke! Du kan jo prøve selv. Gå bort til den mest attraktive mannen du ser på hele utestedet og simpelthen spør om dere skal gå hjem å knulle. I rundt 50 prosent av tilfellene vil du få ja (ref. amerikansk collegestudie)

Problemet er ikke å få en fyr, det er å finne han.

Jeg har vært med venninner ute på raid hvor det eneste målet er å få seg noe, metoden er å scanne lokalet for en tiltrekkende fyr, for så å ganske enkelt ta han. Er det ingen tiltrekkende menn i lokalet så går vi videre til neste sted så fort glasset er tomt.

Det er ikke mye som skiller en slik bytur fra en ren pub-til-pub-runde for å si det sånn.

Og aldri får de pult heller.

Men de kunne selvsagt om de "måtte", alt går jo bare på egen innstilling. Jeg kunne bestilt en hvem som helst fra nakenprat.com på 5 minutter, gått ut og funnet meg en kjekk mann innen en time eller to, men han der som jeg virkelig har helt ekstremt lyst til å ha sex med til tross for at han er en helt ny bekjentskap møter jeg i snitt 1 gang i året.

Det er både kjempelett og supervanskelig å få seg noe.

Endret av Cuntzilla
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hva ville du gjort om du satt alene hjemme en fredags kveld og hadde lyst på et knull og ingen å spørre, (å kjøpe er uaktuellt).?

Onanert

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Ville vurdert å bli mindre prippen når det gjelder sex-kjøp.

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er ikke å få en fyr, det er å finne han.

Jeg har vært med venninner ute på raid hvor det eneste målet er å få seg noe, metoden er å scanne lokalet for en tiltrekkende fyr, for så å ganske enkelt ta han. Er det ingen tiltrekkende menn i lokalet så går vi videre til neste sted så fort glasset er tomt.

Det er ikke mye som skiller en slik bytur fra en ren pub-til-pub-runde for å si det sånn.

Men de kunne selvsagt om de "måtte", alt går jo bare på egen innstilling. Jeg kunne bestilt en hvem som helst fra nakenprat.com på 5 minutter, gått ut og funnet meg en kjekk mann innen en time eller to, men han der som jeg virkelig har helt ekstremt lyst til å ha sex med til tross for at han er en helt ny bekjentskap møter jeg i snitt 1 gang i året.

Det er både kjempelett og supervanskelig å få seg noe.

Om menn hadde hatt samme kresenhet hadde sansynligheten for at du var en av jentene som fikk pult vært minimal. :) Voks fra den der kresenheten din. De gutta so sjekker deg opp syns sikkert ikke du er noe kvinnelig don juan heller men driter da i det.

• Liker 2
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Om menn hadde hatt samme kresenhet hadde sansynligheten for at du var en av jentene som fikk pult vært minimal. :) Voks fra den der kresenheten din. De gutta so sjekker deg opp syns sikkert ikke du er noe kvinnelig don juan heller men driter da i det.

Haha! Voks fra kresenheten? Har jo vokst den PÅ meg, som fjortis var jeg jo alltid betatt av en eller annen, nå er det lengre mellom dem.

Hvem skal det gagne at jeg sprer beina for hvem som helst? Jeg har sex akkurat når jeg vil ha sex og akkurat med de jeg har sex med, og jeg er kjempefornøyd med denne løsningen. Ser ikke helt logikken i at jeg skal presse meg selv til å pule flere når jeg ikke har spesielt lyst til å pule flere. Hva er problemet ditt, er det for lite med ett ONS i året? Hvor mange bør en kvinne ha?

Kan love deg at det er delte meninger om dette, hehe..

Du mener kanskje jeg skal barmhjertighetsknulle litt rundt sånn at menn som deg også får seg noe?

Jeg beklager, jeg donerer ikke sexlivet mitt til u-hjelp.

• Liker 6
Gjest Jim Jones
Skrevet

Som kvinne? Pøh! Om en som kvinne har litt standard så er det griselett. Om det er vanskelig så er det fordi en selv er vanskelig.

• Liker 2
Gjest Jim Jones
Skrevet

De er fordi de innerst inne ikke vil. De er bare brautne og er egentlig på jakt etter kjæreste. Men igjen, å være ærlig mot seg selv er ikke mennesker sin fremste egenskap.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

De er fordi de innerst inne ikke vil. De er bare brautne og er egentlig på jakt etter kjæreste. Men igjen, å være ærlig mot seg selv er ikke mennesker sin fremste egenskap.

Jeg vet de vil, men det må jo være en kar de virkelig blir kåt på. Og det er ikke alltid så lett å finne innenfor rammene av en lørdagskveld på byen.

Skrevet

Jeg vet de vil, men det må jo være en kar de virkelig blir kåt på. Og det er ikke alltid så lett å finne innenfor rammene av en lørdagskveld på byen.

Ikke rart det til tider er vanskelig å sjekke damer på byen, når dere tydeligivs er så super kresene? Når jeg er på byen, så ser jeg jo stort sett mange attraktive kvinner på samme utested, som jeg gjerne skulle ønsket å bli bedre kjent med;)

Men det er vell kanskje det som er forskjellen mellom oss menn og kvinner? Vi setter ikke lista så høyt muligens?

• Liker 1
Gjest Jim Jones
Skrevet

Å bli kåt finnes ikke vanskelig. Tro meg, de vil ikke, ikke egentlig. Hele opplegget sorterer under livsløgn.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Nå hadde jeg aldri gjort dette, men jeg kunne ringt en kompis som er "keen" på meg. Han har prøvd seg på meg de to siste gangene vi har vært sammen. (vil vel i bunn og grunn ikke ligge med han, han er ikke min type gutt og pga en del ting som har skjedd så ser jeg ikke på han som en god kompis lengre.)

Skrevet

Jeg synes menn er utiltrekkende som gruppe. Jeg trenger sterke følelser for en mann for å finne ham tiltrekkende, for ikke å snakke om uimotståelig.

Jeg har vært singel i årevis uten å føle noe behov for pulekamerat, ONS, eller lignende - men dersom jeg teknisk sett skulle få en utrolig urealistisk trang til å ha sex med en random fyr, så ville jeg nok antagelig gått til noen form for sexchat og screenet mennene etter ønsker/preferanser/oppførsel/kvinnesyn i et par timer før jeg avtalte et møte med "beste valg". Å gå på byen føles som bortkastet tid, får jo sjekket mange flere kandidater på tilsvarende tid online ;)

Gjest norah
Skrevet

Haha! Voks fra kresenheten? Har jo vokst den PÅ meg, som fjortis var jeg jo alltid betatt av en eller annen, nå er det lengre mellom dem.

Hvem skal det gagne at jeg sprer beina for hvem som helst? Jeg har sex akkurat når jeg vil ha sex og akkurat med de jeg har sex med, og jeg er kjempefornøyd med denne løsningen. Ser ikke helt logikken i at jeg skal presse meg selv til å pule flere når jeg ikke har spesielt lyst til å pule flere. Hva er problemet ditt, er det for lite med ett ONS i året? Hvor mange bør en kvinne ha?

Kan love deg at det er delte meninger om dette, hehe..

Du mener kanskje jeg skal barmhjertighetsknulle litt rundt sånn at menn som deg også får seg noe?

Jeg beklager, jeg donerer ikke sexlivet mitt til u-hjelp.

:ler: "Sluts with absolutely no borders; an international, independent organization for sexual aid. Volunteering together to abolish sexual deprivation."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...