AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Er det vanlig at man pusser tennene før man har morgensex på ONS, eller går man rett på hverandre med morgenånde?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Den som erhjemme hos seg selv har jo tannbørsten tilgjengelig.. men det har jo ikke den som sov over.. kjipt å ha morgenånde og kline med en som har nyvaska munn.. da ville jeg heller fortetrukket at den andre også hadde morgenånde.. meg om det!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Dere som pleier å ligge med fremmede, burde vel ha en tannkost i veska? 3
CCL Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Når to personer med morgenånde kysser vil de kjenne minimalt med dårlig smak fra den andre personen. Det vil være unntak, om den ene røyker eller har en sykdom som gir bakteriell ubalanse i munnen, men det vil da merkes selv uten morgenånde. At den ene personen pusser tennene, og den andre ikke, vil bare gjør det ubehagelig for begge parter. Jeg vet ikke hva som er normen, men hverken jeg eller mine venner pusser tennene i slike situasjoner.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 Alle har vel med seg reisetannbørste når man går på byen? Hvis man ikke planlegger å dra hjem for å sove, da.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Alle har vel med seg reisetannbørste når man går på byen? Hvis man ikke planlegger å dra hjem for å sove, da. Så absolutt ikke. Jeg har aldri med meg tannbørste når jeg går på byen. Altså blir det dårlig med tannpussd e gangene jeg blir med ei jente hjem, og ei heller forventer jeg at hun pusser sine tenner.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Har da alltid med tannbørste på fest/byen.
Rimmern Skrevet 2. april 2012 #10 Skrevet 2. april 2012 Jeg avslutter alltid ONS på kvelden/natten ved å pule henne i rumpa og deretter stikke kuken i kjeften hennes og tømme satsen. Så om morgenen er ikke munnen hennes et veldig tiltrekkende sted.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå