Gjest finurlig Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Er mye bedre enn Knausgård. Det skal da ikke mye til... 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Hvem har skrevet "Min bok"? Den selverklærte mesterforfatteren Erik Ribsskog som også drifter denne bloggen: johncons-mirror.blogspot.com
Aldrisur Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Hva er greia med å reklamere i hytt og pine for denne mannen - egentlig? Er det Ribsskog selv som driver å legger ut alle disse trådene? Hva mener du TS? 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Hva er greia med å reklamere i hytt og pine for denne mannen - egentlig? Er det Ribsskog selv som driver å legger ut alle disse trådene? Hva mener du TS? Er rimelig lei av at denne personen forpester forumet nå jeg også!! 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 Jeg tror nok det er fordi det faktisk er veldig mange som følger med på denne mannen. Han er jo syk i hodet. Det er nok ikke Ribba selv.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 Hva er greia med å reklamere i hytt og pine for denne mannen - egentlig? Er det Ribsskog selv som driver å legger ut alle disse trådene? Hva mener du TS? Øh, forumet er proppfullt av tråder som reklamerer for denne "fotballfruen" (startet av henne selv?). Hva er galt med å reklamere litt for en annen og bedre blogger? 1
Aldrisur Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 Øh, forumet er proppfullt av tråder som reklamerer for denne "fotballfruen" (startet av henne selv?). Hva er galt med å reklamere litt for en annen og bedre blogger? Bare så underlig at det popper opp mange tråder samtidig - og for å være ærlig synes jeg hverken FF eller nevnte blogger er så veldig interessante. Men jeg kan jo bare velge å ikke åpne disse trådene - så takk for svar i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #11 Skrevet 30. mars 2012 Han har jo lagt ut e-bok versjon til salgs nå =)
yes2yes Skrevet 30. mars 2012 #12 Skrevet 30. mars 2012 Trådens tema: nei, det har jeg ikke. Generell tema: hvem i all verden er denne Ribsskog? Bloggen hans virker såpass ukreativt som det går(og uten bilder!), og både her og der hører jeg om folk som 'har blitt ribsskoga'. Jeg blir snart gal av hele greiene sjøl, for hva i all verden foregår her? 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #13 Skrevet 30. mars 2012 Trådens tema: nei, det har jeg ikke. Generell tema: hvem i all verden er denne Ribsskog? Bloggen hans virker såpass ukreativt som det går(og uten bilder!), og både her og der hører jeg om folk som 'har blitt ribsskoga'. Jeg blir snart gal av hele greiene sjøl, for hva i all verden foregår her? Ukreativ? Uten bilder? Hvilken planet bor du på? Neppe noen norsk blogg som er så kreativ og har så mange bilder. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #14 Skrevet 30. mars 2012 Jeg blir snart gal av hele greiene sjøl, for hva i all verden foregår her? Du har tydeligvis plukket opp et og annet fra Ribsskog selv. PS. Har noen tenkt på, at Knausgård han tar navnet på boken sin, fra Hitler (Min Kamp). Og Ribsskog, han tar navnet fra Knausgård. Så da er jo Min Bok inspirert av Mein Kampf, vil jeg si. Så sånn er det.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #15 Skrevet 30. mars 2012 Dette er bare noen av bildene http://www.youtube.com/watch?v=b3SEd2BiqA0
yes2yes Skrevet 30. mars 2012 #16 Skrevet 30. mars 2012 Ukreativ? Uten bilder? Hvilken planet bor du på? Neppe noen norsk blogg som er så kreativ og har så mange bilder. Designet er utruleg kjedelig, og eg tolker ikke humoren/sarkasmen/ærligheten i innleggene hans som underholdning. Eg får ikke opp et eneste bilde på bloggen, og da har eg gått innlegg tilbake til januar måned. Kan ha noe med at eg ser på bloggen frå ein mobilenhet, men så er nå det tilfelle. 2
Aldrisur Skrevet 30. mars 2012 #17 Skrevet 30. mars 2012 Eneste måten jeg kan forstå hvorfor at alle disse trådene om Ribsskog er laget er at AB er hovedpersonen selv. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #18 Skrevet 31. mars 2012 Designet er utruleg kjedelig, og eg tolker ikke humoren/sarkasmen/ærligheten i innleggene hans som underholdning. Eg får ikke opp et eneste bilde på bloggen, og da har eg gått innlegg tilbake til januar måned. Kan ha noe med at eg ser på bloggen frå ein mobilenhet, men så er nå det tilfelle. Noob lol. Ribsskog er som Proust; krevende i begynnelsen, men du verden så givende når man har fått oversikten. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #19 Skrevet 31. mars 2012 Hvem har skrevet "Min bok"? Arabella Steadham!? Long time no see.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #20 Skrevet 31. mars 2012 For de som tviler på at johncons har originalitet, dette er hans siste bloggpost: (E-post til Se & hor) Hei, jeg så på Dagbladet på nettet, her i dag, at dere skrev om Trekant-Pia, fra Larvik. Jeg lurte på om dere kunne gjøre en artig gimmic, med min søster, siden hun også heter Pia og også er fra Larvik. Min søster Pia er nemlig firkant-Pia! En gang, når vi begge bodde på Ungbo, i Skansen Terrasse 23, på Ellingsrudåsen, i Oslo, på 90-tallet, så hadde nemlig Pia med seg tre afrikanere hjem samtidig, fra byen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå