AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 jeg vil gjerne forsøke å gi min kone denne herlige opplevelsen, men har så langt ikke lykkes :-( har klart det med tidligere partnere.. noe tips fra andre om hva som skal til ?? hvordan funker det for dere, om dere får....
Grisejenta Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 jeg vil gjerne forsøke å gi min kone denne herlige opplevelsen, men har så langt ikke lykkes :-( har klart det med tidligere partnere.. noe tips fra andre om hva som skal til ?? hvordan funker det for dere, om dere får.... Tid og tålmodighet. Så er det ikke alle som kan få multiorgasme. Med det mener jeg at er ikke alle som er like klar etter at man først har fått en orgasme. Kan ta meg i et eksempel.; Inneholder sex å slikt med f.eks bdsm, så kan jeg få flere orgasmer etter hverandre. Men dette er under "tvang". Er det vanelig sex, sier kroppen min stopp på en orgasme, og beina mine knipes igjen. (Kan også ha flere orgamse under en økt altså) 2
Lilliani Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Hmm. Vanskelig å si hvordan du skal gjøre det på henne, siden vi ikke aaner hva som skal til for å få henne til å komme. Her i gården er det så lett at visst han bare fortsetter (altså, etter den første orgasmen så roer han litt ned og begynner på nytt på en måte..), og da tar det ikke spesielt lang tid før de kommer ramlende..
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Tid og tålmodighet. Så er det ikke alle som kan få multiorgasme. Med det mener jeg at er ikke alle som er like klar etter at man først har fått en orgasme. Kan ta meg i et eksempel.; Inneholder sex å slikt med f.eks bdsm, så kan jeg få flere orgasmer etter hverandre. Men dette er under "tvang". Er det vanelig sex, sier kroppen min stopp på en orgasme, og beina mine knipes igjen. (Kan også ha flere orgamse under en økt altså) Skriver under på den, men da må man jo like litt bdsm da... Jeg får mulitiorgasmer også hvis jeg først får klit-orgasme, da kommer ofte de vaginale orgasmene rullende til jeg ikke orker mer. Dette funker dog kun med gutter av en viss størrelse (sorry, gutter. size matters.) og de må være gode til å knulle, rett og slett. ikke bare peise på i et tempo og rytme. Hjelper også når jeg generelt er i godt humør og har en god dag. Men som sagt lenger oppi her, det er ikke alle kvinner som kan få multi orgasmer. Bare lek dere frem til det! Sex er og skal være moro og noe som knytter dere sammen, ikke legg for mye press på dere selv. Noe funker for meg, andre ting funker for deg, og noe annet igjen funker for hun der borte i hjørnet. Kos deg, ha en kjempefin påske! 1
Auroressa Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Tid og tålmodighet. Så er det ikke alle som kan få multiorgasme. Med det mener jeg at er ikke alle som er like klar etter at man først har fått en orgasme. Kan ta meg i et eksempel.; Inneholder sex å slikt med f.eks bdsm, så kan jeg få flere orgasmer etter hverandre. Men dette er under "tvang". Er det vanelig sex, sier kroppen min stopp på en orgasme, og beina mine knipes igjen. (Kan også ha flere orgamse under en økt altså) Hva mener du med tvang? Nå ble frøkna nysgjerrig
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Jeg vet ikke om jeg klarer det, men jeg tror det fort kunne blitt ubehagelig for meg da den første orgasmen er sterk. Har vært muligens nære på noen ganger, og da er jeg på kanten til kvalm. Blir rett og slett for intenst. Mulig det hadde gått om vi roet det helt ned i noen gode minutter med ingen stimuli av klitoris. Men nå er heller ikke jeg av typen som kommer hver gang heller.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 jeg vil gjerne forsøke å gi min kone denne herlige opplevelsen, men har så langt ikke lykkes :-( har klart det med tidligere partnere.. noe tips fra andre om hva som skal til ?? hvordan funker det for dere, om dere får.... Jeg er multiorgasmisk og har ingen problem med å få opptil 10 ++ orgasmer på rad. Og mer enn det - hvis jeg orker. Men jeg har aldri ønsket å ha multiorgasmer sammens med mine kjærester Jeg stopper bestandig på 1 - 2 orgasmer - eller max 3. Jeg vil liksom ikke vise dem at jeg er i stand til å få orgasmer hele tiden nesten.Om og om igjen. Jeg liker best å nyte multiorgasmene alene. Forde jeg synes det er litt flaut...og siden min mannlige partner ikke klarer å komme mer enn max i gang - ville jeg følt meg temmelig egoistisk om kjeg selv lå der og bare tok imot orgasme etter orgasme uten stans i evighet nesten. Så skjuler den siden av meg - vil ikke at mine mannlige partnere skal se dette . Så blir det så dumt om jeg skal ligge der og få orgasme etter orgasme.Mens han bare får 1. Kanskje max 2 hvis han er heldig. Så jeg unngår det med vilje. Vil ikke vise menn dette. Føler meg egoistisk og flau over det... Godt mulig kona de kan få multiorgasmer. Er bare det at hun vil ikke vise DEG det...Men hun nyter dem nok alene...: )
Erotisk Flukt Skrevet 31. mars 2012 #8 Skrevet 31. mars 2012 Tvungen orgasme eller "forced orgasm" er en vei som leder til himmelriket. V-grepet på hennes vulva etter den første orgasmen er også et sikkert knep. -Domino
Auroressa Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Tvungen orgasme eller "forced orgasm" er en vei som leder til himmelriket. V-grepet på hennes vulva etter den første orgasmen er også et sikkert knep. -Domino Men hva er tvungen orgasme ? og hva er V grepet? Haha.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #10 Skrevet 1. april 2012 Men hva er tvungen orgasme ? og hva er V grepet? Haha.. V grepet: http://www.youtube.com/watch?v=Iu1qa8N2ID0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #11 Skrevet 1. april 2012 Som dere peser med disse orgasmegrejene. Hva er galt med en god en?
MsLeela Skrevet 1. april 2012 #12 Skrevet 1. april 2012 Det sies at for å få multiorgasmer, skal man aldri avslutte akten, men bare roe den litt ned og sette i gang på nytt innen kort tid. På en annen side, jeg har flere ganger fått opp til 3 orgasmer og de har vært med små pauser i mellom. Tror man må være i humør og i form til det 1
PuppyEyees Skrevet 1. april 2012 #13 Skrevet 1. april 2012 Men hva er tvungen orgasme ? og hva er V grepet? Haha.. "A forced orgasm is a form of orgasm control where the active partner sexually stimulates a submissive partner to the point of the submissive's involuntary orgasm, with the submissive attempting to restrain the onset of orgasm.[1] In BDSM or other sexual roleplay, the submissive partner can be put in physical restraints, to enable the active partner to control the rate and duration of stimulation." -http://en.wikipedia.org/wiki/Forced_orgasm Rett og slett at noen stimulerer deg til du kommer om du vil eller ikke. Nå er det en stor ting innen BDSM at man ikke kommer før man har fått tillatelse også.
Annette30 Skrevet 1. april 2012 #14 Skrevet 1. april 2012 Vil få multiorgasme. Hva bør jeg prøve? Hvor lang tid tar det cirka for de som får?
Auroressa Skrevet 1. april 2012 #15 Skrevet 1. april 2012 "A forced orgasm is a form of orgasm control where the active partner sexually stimulates a submissive partner to the point of the submissive's involuntary orgasm, with the submissive attempting to restrain the onset of orgasm.[1] In BDSM or other sexual roleplay, the submissive partner can be put in physical restraints, to enable the active partner to control the rate and duration of stimulation." -http://en.wikipedia.org/wiki/Forced_orgasm Rett og slett at noen stimulerer deg til du kommer om du vil eller ikke. Nå er det en stor ting innen BDSM at man ikke kommer før man har fått tillatelse også. Aha, så spennende da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå