AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Jeg er nesten kronisk svimmel og enkelte dager er jeg så svimmel at jeg sliter med å bevege meg i frykt for å falle. Men legen sier jeg er frisk uansett hvor mye jeg maser... har jenvlig behandlig på nakken også i tilfelle det er her problemet ligger (har en nakkeskade). Noen tips til hva som kan bedre svimmelhet? Hva dette kan komme av?
Gjest lommerusk Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Jeg er ofte svimmel selv, sliter med blod-trykks fall, som kanskje kan vær grunnen. I fjor sommer fikk jeg i tillegg krystallsyken (noe som jeg da aldri hadde hørt om før) men det er vist noen krystaller i ørene som ikke er som de skal. Tok en test for det, ikke for å skremme deg om du kunne tenke deg den testen selv, men den var helt j*****!! Men fant nå da ut at jeg hadde det, og da er man så og si svimmel hele tiden. Kan i tillegg være kosten? Om du spiser lite.. Jeg har ingen gode råd egentlig, det kan være så mangt som kan være grunnen. Håper det blir bedre
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Blodtrykkfall - selvfølgelig. Jeg har veldig lavt blodtrykk fra før av. Jeg er testet for krystallsyken (synet er også bra) og har heldigvis ikke dette. Det er fæle greier og misunner ingen som får dette. Spiser nok litt hurramegrundt. Lever uten noen form for rutiner i hverdagen. Men jeg spiser sundt.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Svimmelhet er vanskelig, det vanligste årsakene er: Krystallsyken Lavt blodtrykk/blodtrykksfall Veldig lavt blodsukker/ustabilt blodsukker Dårlig syn Stive nakkemuskler Bivirkninger av medisiner (også helsekost) Lavt hemoglobinnivå i blodet/lavt ferritin Nevrologiske årsaker (hjernesvulster ol)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå