AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Hei! Jeg pleier aldri å utsette mensen, men gjorde det nå, er på siste rad(ikke juksepillene) på brettet, tenkte å ha en pillefri uke til tirsdag nå, men har fått blødninger i dag, i går og forrige uke. Er det vanlig? ser jo ut som mensen.. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Og vil jeg få normal menstruasjon i min pillefrie uke til uka? TS.
Athene Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Sannsynligvis vil du spotte/småblø til du slutter på pillene. Om det passer kan du bare slutte nå, du er beskyttet. Om ikke kan du fortsette å ta pillene ut brettet, sannsynligvis får du da også en blødning til uka, men om du ikke gjør det er ikke det farlig det heller. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Hmm ja, kunne vel i grunn det, min kjære kommer hjem i morgen, og hadde håpet at blødningene skulle slutte for et par dager, hehe. Han får bare vente da Tusen takk for svar, det var beroligende å høre TS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå