Gå til innhold

Smerter etter abort

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok medisinsk abort på tirsdag, og alt gikk fint, men nå har jeg fått veldig vondt i magen igjen. Smertene er egentlig veldig like de jeg hadde under aborten, men samtidig mistenker jeg at jeg kanskje rett og slett har vondt på grunn av forstoppelse, selv om jeg ikke har opplevd det akkurat slik før.

Er det vanlig å ha veldig vondt etter en abort? På infoen fra sykehuset står det at jeg skal kontakte dem dersom det gjør vondt i mer enn to uker etterpå, men det står ingenting om hvor vondt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakar, du skal ikke gå og lure på dette. Jeg synes du skal ta en telefon med en gang. Jeg hadde smerter lenge etter en abort, og det viste seg at ikke alt var ute, så måtte tilbake til sykehuset. Blør du enda?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blør fortsatt. Ikke så veldig mye samlet sett, men det kommer i litt store "bølger".

Jeg tok to Pinex Forte i dag og la meg ned for å slappe av, og da ble jeg mye bedre, men nå angrer jeg på at jeg ikke ringte, for jeg har fått vondt som bare søren igjen. :(

Det kjennes ut som om det er igjen noe, men jeg vet jo ikke om det bare er blodklumper eller hva det er. Jeg har den samme trangen som jeg hadde under aborten til å gå på do og presse, og tenker det var derfor jeg mistenkte forstoppelse. Nå mistenker jeg noe annet, for det ligner så veldig på abortsmertene. Au!!

Må ringe dem i morgen, selv om det er lørdag.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blør fortsatt. Ikke så veldig mye samlet sett, men det kommer i litt store "bølger".

Jeg tok to Pinex Forte i dag og la meg ned for å slappe av, og da ble jeg mye bedre, men nå angrer jeg på at jeg ikke ringte, for jeg har fått vondt som bare søren igjen. :(

Det kjennes ut som om det er igjen noe, men jeg vet jo ikke om det bare er blodklumper eller hva det er. Jeg har den samme trangen som jeg hadde under aborten til å gå på do og presse, og tenker det var derfor jeg mistenkte forstoppelse. Nå mistenker jeg noe annet, for det ligner så veldig på abortsmertene. Au!!

Må ringe dem i morgen, selv om det er lørdag.

Jeg tror du kan ringe dem når som helst. Jeg måtte ta medisinsk abort to ganger, så utskrapning, for det kom ikke ut. Ikke for å skremme deg, det er ikke farlig sånn sett, men om du føler at det er noe der inne som ikke vil ut, så skal du så absolutt kontakte sykehuset :)

Lykke til! Oppdater gjerne!

• 4 måneder senere...
Gjest Sandra29
Skrevet

Ring nå...Jeg hadde en mislykket kirurgisk abort etter MA. Fikk da medisinsk abort samme dag. Dro hjem når smertene ga seg...fikk veldig vondt igjen etter 3 dager...jeg ventet til ny ultralyd 2 dager etter og da var det masse igjen å det var betennelse!! Måtte til ny utskraping dagen etter å en tøff antibiotika kur....anbefaler ikke å vente om en får veldig vondt....så ring med en gang...

• 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

vet det er lenge siden denne tråden ble postet....

jeg tok abort for ca 3 dager siden. fikk da en pille kvelden for som skulle starte dette, og hadde et rent helvete den natten. Aldri hatt så vondt i mitt liv! så var det på sykehuset på dagen for kirurgisk abort. gikk helt fint, hadde ingen smerter i ettertid før nå. Nå har jeg skikkelig smerter igjen! som skikkelig mensensmerter x2! er dette normalt?

Anonymous poster hash: 737f5...e03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...