Gå til innhold

Runkerekord

54 stemmer

1. 1. Hva er din runkerekord?

• Aldri runket
      7
    • 1
      0
    • 2
      1
    • 3
      8
    • 4
      2
    • 5
      10
    • 6
      4
    • 7
      6
    • 8
      5
    • 9
      1
    • 10
      2
    • 11 eller flere
      7

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres runkerekord? Nærmere bestemt, hvor mange utløsninger har dere hatt i løpet av et døgn?

Finnes det noen offisiell verdensrekord?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
:sprettoy:
Gjest Katten.
Skrevet

Kom over noen som mente det var fysisk umulig for en mann å ha mer enn atten utløsninger i døgnet.

Jeg rundet tyve.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Når får man tid til dette? Går ut fra at man tar det i ferietiden...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

4. Har aldri prøvd å sette rekord, men noen dager er man kåtere enn andre.

Vil tro det er fysisk mulig med et par til.

Gjest Sobril
Skrevet

Kom over noen som mente det var fysisk umulig for en mann å ha mer enn atten utløsninger i døgnet.

Jeg rundet tyve.

Velkommen tilbake!! ;)

Skrevet

Jeg rundet tyve.

Da slo du Kristoffer Schau ganske ned i støvlene, om jeg husker korrekt.

AnonymBruker
Skrevet

Klarte sikkert over 10 ganger når jeg var 14, men er ikke like ivrig lenger.

men INGEN kan måle seg med han her...

• Liker 1
Skrevet

Jeg rundet tyve.

Hrmf! Der kom forklaringen på 'pausen' ja. Lagt seg i hardtrening før verdensmesterskapet.

• Liker 2
Gjest sardintroll
Skrevet

Smugkikket på resultatet til avstemningen. Her inne er det 4 menn som lyver. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

I mine yngre år kunne jeg ligge på alt fra 5 til 7 utløsninger per dag. Dopauser på skolen, osv. En kåt jævel var jeg. Nå ligger jeg på maks to utløsninger om dag. Runking og sex har blitt så sykt mye morsommere, kontra det at utløsning har blitt så sykt mye kjedeligere.

Å pule uten utløsning har blitt en naturlig greie for meg. Noe som stadig overrasker piker der ute. "Når skal du komme da?"

-Domino

Skrevet

I mine yngre år kunne jeg ligge på alt fra 5 til 7 utløsninger per dag. Dopauser på skolen, osv. En kåt jævel var jeg. Nå ligger jeg på maks to utløsninger om dag. Runking og sex har blitt så sykt mye morsommere, kontra det at utløsning har blitt så sykt mye kjedeligere.

Å pule uten utløsning har blitt en naturlig greie for meg. Noe som stadig overrasker piker der ute. "Når skal du komme da?"

-Domino

Meeeget fascinerende!

Skrevet

Da jeg var 24 leide jeg en hytte for en helg. Hadde med meg flere kjoler og jenteting. Ble så kåt av å kle meg som jente, gikk litt småturer i terrenget iført kjoler. Runket i hytten og på turer. Har ikke tal på hvormange ganger men trolig rundt på 24 timer.

• 6 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Min kjære samboer fikk som gave en masturbator og han onanerte samme dag 5 ganger,fordi den var så deilig og stram.

Anonymkode: 1e1c0...90b

AnonymBruker
Skrevet

Det hender jeg har sånne onani helger med fleshlight og vibratorer. De gangene jeg er ekstra kåt og holdt opp en stund, klarer jeg mer enn 20 orgasmer på et døgn:P

Anonymkode: 8917e...bf9

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hender jeg har sånne onani helger med fleshlight og vibratorer. De gangene jeg er ekstra kåt og holdt opp en stund, klarer jeg mer enn 20 orgasmer på et døgn:P

Wow..😲Verdens rekord!😁Kunne du knulle en jente så mange ganger?

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Leiadenrare skrev:

klarer meg maksimalt med 7 orgasmer :P, men er ikke så god på det mer egentlig...

Hvorfor ikke?

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow..😲Verdens rekord!😁Kunne du knulle en jente så mange ganger?

Om det er verdens rekord, tror jeg neppe, men utrolig deilig er det uansett 😊 Ja, kunne knullet ei jente like mye, spesielt sammen med vibrator i tillegg 😊

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er verdens rekord, tror jeg neppe, men utrolig deilig er det uansett 😊 Ja, kunne knullet ei jente like mye, spesielt sammen med vibrator i tillegg 😊

Spennende..😊😊

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spennende..😊😊

Det der deilig og kan pule gjennom flere orgasmer, uten å bli slapp i mellom😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...