Gå til innhold

Gutt (164) og jente (169)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wow! :)

ja, så det er håp for alle :tommelopp:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er han rik, eller? Lol.

Skrevet

Er han rik, eller? Lol.

Nei. Fattig student

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 169 og forelsket i en som er lavere..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en gutt på 164 er interessert i en jente på 169, blir det for dumt å ta kontakt? Er det utenkelig at jenta kan være interessert?

En ting er hvis jenta er veldig høy, da er hun kanskje vant til å date menn som er lavere enn seg selv. Men når hun er gjennomsnittlig høy?

Jeg kjenner et par som har forlovet seg, fyren er liten og tjukk, 166, hun lang og tynn 178. Så det går fint. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høyde er ikke alt her i verden. Det er sant at mange kvinner verdsetter det. Ganske rart det der at de tingene mange kvinner verdsetter, er de tingene som det nesten ikke går an å forandre på. Uansett det er ikke poenget. Mange kjenner jo til tv-serien the big bang theory. Johnny Galecki og Kaley Cuoco (Leonard og Penny som de heter i tv-serien). De datet i to år. Kaley Cuoco er 5 cm høyere en Johnny Galecki. Jeg skriver ikke dette for å skryte, men jeg har blitt sjekket opp av jenter som har vært over 5 cm høyere. I begynnelsen tenkte jeg at dette var veldig rart. Hvorfor skulle noen jenter som er såpass mye høyere enn meg være interessert i meg. Det tok en stund før jeg forsto at en persons utstråling har mye å si. Så til alle de som klager over høyden sin. Neste gang du møter en eller flere jenter tenk litt på hva slags signaler du gir ut, ikke tenk (huff... jeg er sikkert ikke høy nok til at jeg har en sjanse på dem).

AnonymBruker
Skrevet

Mamma er 8 cm høyere enn pappa, vært gift i 30 år :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

Hahaha, trodde denne tråden handlet om noe heeeeelt annet enn høyden.

Dum, som jeg er så trodde jeg tallene var alder :sjenert:

• Liker 1
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Det skader ikke å prøve, dersom kjemien er god ellers :) men det er bare den jenta som vet om det vil funke eller ei, jeg personlig takler ikke menn som er lavere enn meg, selv om det er bare noen få cm.

Gjest Freakingawesome
Skrevet (endret)

Heeeeregud, snakk om å se ned på seg selv! Jeg vil faktisk si at det er mest sannsynlig at det er negativiteten din som stopper deg. Hadde du vært komfortabel med høyden din så hadde flere jenter blitt komfortable med deg også. Napoleon-komplekset lyser lett gjennom folk som lider av det :Nikke:

Jeg har en kompis som er 157 (ja, du leste riktig) Han har aaaaaldri hatt problemer med å få seg dame. Nå er han sammen med en pen jente på 175, ingen problemer! :tommelopp:

Og at du bruker videosnutter på youtube til å finne ut om du er attraktiv eller ikke sier jo litt? Alt som ligger på youtube er ikke fakta. Og når jeg googlet "short men" så fikk jeg bare opp masse tullesiden med "fakta".

Det er da like mange kvinner som ikke vil være sammen med en lav mann, som det er menn som ikke vil være sammen med en høy kvinne. Folk har preferanser, og når noen liker høye så er det alltid noen som liker de lave.

Selv jeg er "bare" 170, men har ikke merket at jeg har noen problemer med å få "bli med hjem til meg"-invitasjoner etter en tur på byen. Og nei,jentene er ikke stygge eller miniatyr-små heller :ler:

Klart jeg rakker ned på megselv når det kommer til akuratt dette med høyde, jeg når rett å slett ikke opp til standarene jenter setter (pun intented)

Napoleons komplekset du snakker om er desutten ikke definert som å se ned på seg selv eller å ha dårlig selvtillit,

En mann med Napoleon kompleks (som btw ikke eksisterer) er en kort mann som prøver å overkompensere for sin mangel på høyde, enten med å trene mye, kjøpe dyre biler, eller sikte etter en jobb/utdannelse samfunnet mener en kort mann ikke kan takle, eller som er overaggresive eller overambisiøse, En høy mann med disse kvalitetene ville selvsagt bli sett på som alpha, mens midgets som meg blir sett på som idioter med et kompleks.

Ta en titt her

Slutten av en dokumentar hvor de utfører en vitenskapelig test for å se om dette såkalte syndromet faktisk eksisterer, du vil muligens bli overrasket over resultatet.

Now that we got that out of the way, han kompisen din må ha noe unikt ved seg, kanskje du kan fortelle meg litt mer om hvordan han oppfører seg sosialt? hvordan han ellers ser ut når du ikke tar høyden i betraktning?

Det at jeg bruker videosnutter fra youtube som fakta sier egentlig ingenting, klart mye av det på youtube er total bullshit. Men det betyr ikke at alt du finner der bare er dritt.

Nei såvidt jeg vet er det ikke like mange menn som ikke vil være sammen med en høy kvinne, jeg har personlig ingen problemer med det (en av mine Exer var 1.81) og jeg kjenner flere korte menn som absolutt ikke bryr seg om høyden til kvinner overhode, (de er mer fokusert på vekt)

jeg skal også hjelpe deg med å finne artikler/videoer som ikke bare er tull

http://www.youtube.com/watch?v=3LwRe6tyqY8

En dokumentar jeg håper er legit nok for deg

http://www.shortsupport.org/Essays/MichaelCalwell.html, her har vi en hel side hvor hele emnet korte menn blir snakket om, du kan finne endel real life historier her også under essays.

Du kan også bare søke rundt på kvinneguiden for å finne ut hvor lite attraktive vi er.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=644636&st=20 her f.eks

Om du vil ha flere så er det bare å si i fra, lista med slike artikler er like lange som et vondt år.

Lave menn er desverre bunnen av bøtta, 99% av kvinner vil ikke engang se på oss, let alone date us, uansett hvor mange andre kvaliteter vi har.

Kall meg negativ, si at selvtilliten min er på trynet, si at personligheten min skremmer jenter vekk, si hva enn du vil. Men sannheten er at jeg er en midget ingen vil ha.

Endret av Freakingawesome
Skrevet (endret)

Kall meg negativ, si at selvtilliten min er på trynet, si at personligheten min skremmer jenter vekk, si hva enn du vil. Men sannheten er at jeg er en midget ingen vil ha.

Det er ingen tvil om at kvinner ser på høye menn først. Det som er litt morsom er at kvinner sier de liker høye menn, men de færreste innrømmer at de er like primitive som hunngorillaer når det gjelder valg av partner.

Jeg tror likevel det er mulig å kompensere. Robert Reich, fra videoen du postet, er et godt eksempel. Det samme er de to siste presidentene i verdens største land.

Et annet poeng, er at i den siste videoen, så blir kvinnene spurt om å rangere menn som står foran dem. I en annen situasjon, der høydeforskjellen ikke var like tydelig, så ville nok de laveste kommet bedre ut av det. Forsøkskaninene har også like klær; jeg vedder på at de laveste ville fått høyere score dersom de var kledd i dress :)

Endret av Charlie.
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lave menn er desverre bunnen av bøtta, 99% av kvinner vil ikke engang se på oss, let alone date us, uansett hvor mange andre kvaliteter vi har.

Haha, dette er jo bare bullshit. Mange jenter er veldig opptatt av høyden, ja, men at det er et absolutt krav for 99% er en ekstrem overdrivelse. Mitt anslag er 40-60%. Og det er gjerne blant de som legger veldig stor vekt på høyde at du finner de mest hjernedøde jentene som ikke er verdt å samle på uansett.

Jeg vet ikke hvor høy du er, men jeg er under 170, og jeg må ta i bruk begge hender for å telle antall attraktive kvinner jeg har datet det siste året.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke hvor høy du er, men jeg er under 170, og jeg må ta i bruk begge hender for å telle antall attraktive kvinner jeg har datet det siste året.

Bruker du begge hendene for å danne et nulltall?

AnonymBruker
Skrevet

Folk er forskjellig, men jeg takler ikke lave menn. Jeg er 174 og møtte nylig en mann på 172. Fullstendig uaktuelt for å si det sånn. Jeg går ofte i høye hæler og det ser bare teit ut om jeg skulle gått og leid en lav mann. Men for alle lave menn fins det jo lave jenter så hva er problemet? Min venninne på 150 f.eks, blir stadig sjekket opp av lave menn :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hvis en gutt på 164 er interessert i en jente på 169, blir det for dumt å ta kontakt? Er det utenkelig at jenta kan være interessert?

Satan, driver så gamle folk med sjekking :sjokkert:

Ah, centimeter og ikke år, sorry.

Vel, jeg tror at en gutt på 164 ikke har snøring uansett om jenta er 153, 169 eller 181.

Jenter vil ikke ta i dverger, i følge dem selv.

Har du mye penger (á la hotell Petter) eller mye makt (á la Sarkozy) så er det en åpning.

Gjest Freakingawesome
Skrevet

Folk er forskjellig, men jeg takler ikke lave menn. Jeg er 174 og møtte nylig en mann på 172. Fullstendig uaktuelt for å si det sånn. Jeg går ofte i høye hæler og det ser bare teit ut om jeg skulle gått og leid en lav mann. Men for alle lave menn fins det jo lave jenter så hva er problemet? Min venninne på 150 f.eks, blir stadig sjekket opp av lave menn :)

Problemet er vel at jenter på 1.50 heller ikke takler lave menn,

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske høy, er 172 cm og går ofte med høye hæler. Har vært sammen med en som var akkurat like høy som meg (tror faktisk han var lavere, selv om han sa han var 172) og en som var 2 cm høyere. Altså rundt 170 cm begge to, noe som er ganske lavt.

Null problem det:) Den dagen jeg dropper en fyr kun pga høyden tror jeg aldri kommer.

Er nok vanskeligere å finne en partner som lav, fordi det er mange overfladiske og cm-opphengte jenter der ute, men tror ikke det er umulig.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

en fyr på 1.64 hadde aldri gått med meg. Jeg kan ikke ha de under 1.87.

Gjest "gjest"
Skrevet

Men er en kvinne mer overfladisk fordi hun liker noen centi, enn en fyr som ikke kan gi en litt fyldigere kvinne en sjanse???

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er en kvinne mer overfladisk fordi hun liker noen centi, enn en fyr som ikke kan gi en litt fyldigere kvinne en sjanse???

Forskjellen er vel at alle damer (med noen få unntak) kan slanke bort disse kiloene. Med andre ord skyldes det latskap, og ikke gener.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...