AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Hvis en gutt på 164 er interessert i en jente på 169, blir det for dumt å ta kontakt? Er det utenkelig at jenta kan være interessert? En ting er hvis jenta er veldig høy, da er hun kanskje vant til å date menn som er lavere enn seg selv. Men når hun er gjennomsnittlig høy?
Wanita Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Jeg hadde ikke hatt noe problem med høyden om alt annet stemmer Tenker på kjemi og hvordan man passer sammen som personer. Ta kontakt du, det verste som kan skje er at du får et nei. Men prøver du deg ikke så kanskje du vil angre senere på at du faktisk aldri tok kontakt. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Jeg hadde ikke latt meg skremme av noen få centimeter i hvert fall 2
Gjest Bandit Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Ikke la deg skremme av alle høydetrådene her inne. Det er ikke så svart/hvitt som alt presenteres her inne. Kjærlighet er så mye mer enn antall cm. Go for it. Ellers finner du jo aldri ut om hun liker deg... 2
Mr.Omg Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Det som er dummere er jo å ikke ta kontakt bare på grunn av noen få cm 2
Gjest Tidssone Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 Hvis en gutt på 164 er interessert i en jente på 169, blir det for dumt å ta kontakt? Er det utenkelig at jenta kan være interessert? Hun er jo fem år eldre enn deg og det er fullstendig uakseptabelt. Dessuten er det vel på tide å kalle seg selv mann når man har fylt 164? 10
iskaffe Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 Samme høydeforskjell som mellom meg og min kjæreste! :)Så lenge du ikke har komplekser for høydeforskjellen selv går nok det bare bra.^^
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 Hun er jo fem år eldre enn deg og det er fullstendig uakseptabelt. Dessuten er det vel på tide å kalle seg selv mann når man har fylt 164? Jeg tror du skjønner hva som menes.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #10 Skrevet 30. mars 2012 Samme høydeforskjell som mellom meg og min kjæreste! :)Så lenge du ikke har komplekser for høydeforskjellen selv går nok det bare bra.^^ Er dere 169 og 164?
Steinar40 Skrevet 30. mars 2012 #11 Skrevet 30. mars 2012 Hvis en gutt på 164 er interessert i en jente på 169, blir det for dumt å ta kontakt? Er det utenkelig at jenta kan være interessert? En ting er hvis jenta er veldig høy, da er hun kanskje vant til å date menn som er lavere enn seg selv. Men når hun er gjennomsnittlig høy? Er det ikke bare en måte å finne ut av dette på?
Gjest Tidssone Skrevet 30. mars 2012 #12 Skrevet 30. mars 2012 Jeg tror du skjønner hva som menes. Jeg tror trådstarter skjønner at ingen her inne kan svare om hun vil være interessert eller ikke. I tillegg håper jeg ts har samme humor som meg.
iskaffe Skrevet 30. mars 2012 #13 Skrevet 30. mars 2012 Er dere 169 og 164? Jeg er 170cm og han er 165cm. 2
Gjest Freakingawesome Skrevet 31. mars 2012 #14 Skrevet 31. mars 2012 Alt jeg kan si er go for it, men ikke forvent deg noe. Ville egentlig vært forsiktig med å i det hele tatt håpe noe, jeg er selv 163-164cm høy 21år gammel og mann, merker fint at dette påvirker kjærlighets/dating delen av livet mitt i aller høyeste grad, med andre ord ingen jenter/kvinner finner meg attraktiv overhode. Alle som sier at jenter/kvinner ikke legger vekt på utsende lyver. Jenter legger like stor vekt på utsende som menn gjør og høyde er første punkt på lista, veier du under 65kilo og er stygg i tillegg er løpet kjørt. Folk kommer garantert til å mot argumentere meg på dette, kommer sikkert til å få høre at damene ikke finner meg attraktiv pga personligheten min ellernoe. men om du bare googler short men så får du se drøssevis av artikler hvor det står hvor dårlig ann vi egentlig ligger. Søk på short men på youtube mens du er i farta, er noen dokumentarer og noen andre filmer der jeg synes du burde se. Noengang hørt utrykket Short Dark and Handsome? i tought not
Steinar40 Skrevet 31. mars 2012 #15 Skrevet 31. mars 2012 Alt jeg kan si er go for it, men ikke forvent deg noe. Ville egentlig vært forsiktig med å i det hele tatt håpe noe, jeg er selv 163-164cm høy 21år gammel og mann, merker fint at dette påvirker kjærlighets/dating delen av livet mitt i aller høyeste grad, med andre ord ingen jenter/kvinner finner meg attraktiv overhode. Alle som sier at jenter/kvinner ikke legger vekt på utsende lyver. Jenter legger like stor vekt på utsende som menn gjør og høyde er første punkt på lista, veier du under 65kilo og er stygg i tillegg er løpet kjørt. Folk kommer garantert til å mot argumentere meg på dette, kommer sikkert til å få høre at damene ikke finner meg attraktiv pga personligheten min ellernoe. men om du bare googler short men så får du se drøssevis av artikler hvor det står hvor dårlig ann vi egentlig ligger. Søk på short men på youtube mens du er i farta, er noen dokumentarer og noen andre filmer der jeg synes du burde se. Noengang hørt utrykket Short Dark and Handsome? i tought not På den annen side så er det ikke konstruktivt å tro på at du har tapt før du har prøvd. 2
Mr.Omg Skrevet 31. mars 2012 #16 Skrevet 31. mars 2012 Alt jeg kan si er go for it, men ikke forvent deg noe. Ville egentlig vært forsiktig med å i det hele tatt håpe noe, jeg er selv 163-164cm høy 21år gammel og mann, merker fint at dette påvirker kjærlighets/dating delen av livet mitt i aller høyeste grad, med andre ord ingen jenter/kvinner finner meg attraktiv overhode. Alle som sier at jenter/kvinner ikke legger vekt på utsende lyver. Jenter legger like stor vekt på utsende som menn gjør og høyde er første punkt på lista, veier du under 65kilo og er stygg i tillegg er løpet kjørt. Folk kommer garantert til å mot argumentere meg på dette, kommer sikkert til å få høre at damene ikke finner meg attraktiv pga personligheten min ellernoe. men om du bare googler short men så får du se drøssevis av artikler hvor det står hvor dårlig ann vi egentlig ligger. Søk på short men på youtube mens du er i farta, er noen dokumentarer og noen andre filmer der jeg synes du burde se. Noengang hørt utrykket Short Dark and Handsome? i tought not Heeeeregud, snakk om å se ned på seg selv! Jeg vil faktisk si at det er mest sannsynlig at det er negativiteten din som stopper deg. Hadde du vært komfortabel med høyden din så hadde flere jenter blitt komfortable med deg også. Napoleon-komplekset lyser lett gjennom folk som lider av det Jeg har en kompis som er 157 (ja, du leste riktig) Han har aaaaaldri hatt problemer med å få seg dame. Nå er han sammen med en pen jente på 175, ingen problemer! Og at du bruker videosnutter på youtube til å finne ut om du er attraktiv eller ikke sier jo litt? Alt som ligger på youtube er ikke fakta. Og når jeg googlet "short men" så fikk jeg bare opp masse tullesiden med "fakta". Det er da like mange kvinner som ikke vil være sammen med en lav mann, som det er menn som ikke vil være sammen med en høy kvinne. Folk har preferanser, og når noen liker høye så er det alltid noen som liker de lave. Selv jeg er "bare" 170, men har ikke merket at jeg har noen problemer med å få "bli med hjem til meg"-invitasjoner etter en tur på byen. Og nei,jentene er ikke stygge eller miniatyr-små heller 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #17 Skrevet 31. mars 2012 Nei, det kan ikke funke! Det er skrevet og vedtatt at gutten MÅ være høyere enn jenten.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #18 Skrevet 31. mars 2012 Alt jeg kan si er go for it, men ikke forvent deg noe. Ville egentlig vært forsiktig med å i det hele tatt håpe noe, jeg er selv 163-164cm høy 21år gammel og mann, merker fint at dette påvirker kjærlighets/dating delen av livet mitt i aller høyeste grad, med andre ord ingen jenter/kvinner finner meg attraktiv overhode. Det er selvtilliten din det er noe i veien med, ikke høyden! Komplekser er ikke sexy. Ja, mange jenter er veldig opptatt av dette med høyde, og de fleste foretrekker høye menn framfor lave menn, men det betyr ikke at lave menn er sjanseløse. En god del jenter har faktisk ingen motforestillinger mot å date lave menn, så dette er veldig individuelt. Hvis "ingen jenter/kvinner finner deg attraktiv overhode", da må det være mer enn høyden som trekker deg ned. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #19 Skrevet 31. mars 2012 Jeg har en kompis som er 157 (ja, du leste riktig) Han har aaaaaldri hatt problemer med å få seg dame. Nå er han sammen med en pen jente på 175, ingen problemer! Wow! 1
Gjest Linaria Skrevet 31. mars 2012 #20 Skrevet 31. mars 2012 herregud, jeg trodde det var snakk om alder til jeg kom til andre avsnitt. Fjern much?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå