Gå til innhold

Middagstips?

Fremhevede innlegg

Gjest Swipper
Skrevet

Begynner å bli ganske lei av de vanlige middagene jeg pleier å ha og trenger derfor litt ny innput.

Har som regel dårlig tid på ettermiddagen så trenger noe som er raskt, sunt og enkelt å lage.

Noen med forslag?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmelaget kyllingwok m/ hvitløksbaguetter er nydelig! :) Skjær dine egne favoritter og wok dem i panna sammen med kyllingstrimler og stek noen bagyetter i ovnen, eller lag dem fra bunnen av selv dagen før. Middagen er gjort på maks et kvarter :) sunt, godt og lettvint. Ellers er det kjempedeilig med grillmat nå mot sommeren. Ta frem favorittkjøttet, bland en god salat og drikk isvann på verandaen? :) Grillmat gjør seg selv og smaker nydelig.

Skrevet

Noen av mine middager denne måneden:

Enchiladas med kylling

Wok med nudler

Viltgryte

Kylling og ris

Hjemmelaget burger

Kylling med ost

Thai kyllinggryte

Tortilla med kjøtt og salat

Ingen av disse tar spesielt lang tid å lage. Vil si max en halvtime bortsett fra hamburgere som kanskje tar 45 minutter

Gjest Swipper
Skrevet

Tusen takk for tips. Blir nok en del nye smaker neste uke da tenker jeg :)

Skrevet

Stekt laks servert med wokede grønnsaker i en syrlig saus av sitronsaft og soyasaus. Du kan bruke hvilke grønnsaker du vil, men pass på å inkludere ingefær, chili og hvitløk. Spesielt ingefæren gjør ett eller annet magisk godt med laksen:D Veldig enkelt, kjapt og godt:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...