Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Har lest et par tråder her inne ,men blir ikke klokere. Hva slags fenomen er dette?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Jeg skriver som annonym i frykt for å havne på siden til selveste ribsskogen. Ribsskog/John Cons er en norsk "gal" mann. Han flyktet fra Norge til England fordi han mener "mafian" er etter han. Likevel legger han ut bilder og adressen sin uten at noe har skjedd. Han er ekstremt paranoid, rett og slett en rar skrue. Han legger ut om alle han treffer med navn(og bilde om han har) og forteller detaljert om møtet. Så sånn er det Med vennlig hilsen AnonymBruker
Ryvre Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Han har en meget underholdende blogg Som AB skriver her, en noe gal mann som tror alle er ute etter å ta ham
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 http://encyclopediadramatica.se/Erik_Ribsskog
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Googler du Erik Ribsskog er første treff bloggen hans. Etter å ha lest litt der tipper jeg du har grunnlag for å trekke en konklusjon selv
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Det er personen som er eieren av denne bloggen: http://johncons-mirror.blogspot.com/ Han legger ut ca. 15 innlegg per dag om absolutt alt som bryr han. Han googler seg selv hver dag og etter det jeg har sett så har til og med enkelte tråder som har vært skrevet her på KG har havnet der, bare fordi de handler om han. Det virker ikke som om han har noe filter og han forteller gjerne om personer som han kjente engang i tiden, legger ut bilde+fullt navn av dem på bloggen. Han skriver også en bok som heter: "Min bok" som trolig er inspirert av Min kamp. Boken er ikke særlig bra, og tingene han skriver i den henger ikke alltid sammen. Han påstår at han blir forfulgt av en "mafia" og derfor måtte flykte til England og Liverpool, der han driver en godtebutikk på nett som selger engelsk godteri. Godtebutikken.net Det har også vært et innslag om han på Tweet4tweet: Dette beskriver han i grunn veldig godt. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 PS. så er han veldig glad i sende anmeldelser til politiet om alt mulig rart. Alle epost korrespondansene til politiet(og andre) havner selvfølgelig på bloggen hans. PS 2. Ta en kikk på siden hans, ved første øyekast ser den VELDIG rotete ut, det er fordi du må starte å lese fra bunnen om opp i hvert innlegg. Det går seg til etterhvert som du leser. Så sånn er det Mvh AB #2
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 For en rotete blogg. Hvor lang tid må man bruke på å lese den bloggen? 1
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 Nå trykket jeg på linken til bloggen hans igjen ,men nå kunne den plutselig ikke vises. Mystisk.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #10 Skrevet 30. mars 2012 Han har en meget underholdende blogg Som AB skriver her, en noe gal mann som tror alle er ute etter å ta ham TROR, du liksom... JEG er ute etter han, er ikke du? :fnis:
Tabris Skrevet 30. mars 2012 #11 Skrevet 30. mars 2012 For å være litt seriøs her - mannen lider jo helt klart av alvorlig psykose. Bør han ikke bli tvangsinnlagt? For både sin egen og andres del (han har, hvis jeg forstår det riktig, truet mannen han leiet leilighet av med en øks). Han kan jo ikke ha det godt med seg selv i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #12 Skrevet 30. mars 2012 Han kan da ikke være helt god Og hvorfor legger han ut all e-post korrespondanse? Og kan tenke meg kusinen hans er glad for at han driver å forteller om henne og..
Mamma1 Skrevet 30. mars 2012 #13 Skrevet 30. mars 2012 Han ser på seg selv som liberal-konservativ.. Hmm, flere personligheter også?
otilie Skrevet 30. mars 2012 #14 Skrevet 30. mars 2012 lol "Så sånn var det. Bare noe jeg tenkte på. Men men. Jeg fikk faktisk slippe inn på utestedet der, (av en eller annen grunn). (Midt på dagen). For å se litt der inne da. (Av en eller annen grunn). Også gikk jeg ut igjen, til de her to Alarm-damene da. Men vi hadde ikke mye penger, noen av oss. Så det ble ikke til det, at vi dro ned, til det utestedet, på den kvelden, før den Alarm-konserten da. Så sånn var det. Bare noe jeg tenkte på. Men men."
Gjest fdfs Skrevet 31. mars 2012 #15 Skrevet 31. mars 2012 For en rotete blogg. Hvor lang tid må man bruke på å lese den bloggen? Sannsynligvis hele livet ditt.. Jeg begynte å følge ribba i 2007/2008, og jeg har mye igjen før jeg klarer å sette sammen alle puslebitene. Hvis du er interessert i hvordan en gal mann tenker, så anbefales bloggen. Den burde egentlig ha vært pensum for alle som studerer psykologi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå