Gjest Anne Lise Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Jeg er en jente på 16 år. I høst når jeg begynte på skolen så trodde jeg at jeg hadde fått blærekatar/urinveisinfektion. Jeg har vært til legen 5-6 ganger, de sender meg bare hjem. Smertene er ubeskrivelige, en dag kan jeg ha kjempevondt, og den andre dagen har jeg ikke vondt i det heletatt.Det kan gå flere uker før jeg får vond igjen etter at jeg har hatt det, og det kan bare gå noen dager. Det er smerter fra urinrøret og i urinblæra. Når jeg går på do er det vondt samtidig som det er litt godt. Jeg har tatt forskjellige prøver, men de finner ikke ut noen ting. Jeg har fått ett veldig stor fravær på skolen p.g.a dette. Og jeg går jo på vidregående og er redd for å ikke bestå året. hjeeelp meg
Gjest Ann Lise Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 jeg vet ikke. trøng hjøl. vårrå så snill
Heart Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Dette må du ta opp med legen din (igjen), for det er vanligvis ikke mulig å stille en diagnose over nettet, selv for en lege. De aller fleste her inne (undertegnede inkludert) er definitivt ikke leger. Du sier at det kan gå uker mellom hver gang. Det kommer ikke tilfeldigvis omtrent samtidig som menstruasjonen? Endret 30. mars 2012 av Heart
Gjest Anne Lise Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Nei, det kommer heller ikke samtidig som mensen Kan det være symptomer på cyste ? (cyste på eggstokkene) Venter nå på time på sykehuset, men det kan jo ta flere måneder.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Jeg har hatt en cyste på eggstokkene en gang, fy søren så vondt det var! Klarte såvidt å gå oppreist. Den gikk heldigvis vekk av seg selv forholdsvis fort. Jeg var og snakket med helsesøsteren på skolen om det. De har jo litt peiling de også. Har du prøvd å snakke med de? God bedring og lykke til
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 jeg har snakket med helsesøsteren på skolen, men hun sa at jeg måtte gå til lege. Så nå i sted så ringte jeg på sykehuset, så jeg er nå oppsatt på gynekologisk time og ultralyd. Håper de finner ut noe, er jo så vondt.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 jeg har snakket med helsesøsteren på skolen, men hun sa at jeg måtte gå til lege. Så nå i sted så ringte jeg på sykehuset, så jeg er nå oppsatt på gynekologisk time og ultralyd. Håper de finner ut noe, er jo så vondt. Tusen takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå