Gå til innhold

Sofa på finn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du om denne denne sofaen?

Den skal evt inn i en stue med hvite og svarte, moderne møbler som basis, med mye vintage/fargerike detaljer. Vi må ha skinn og vi må ha hjørnesofa, så det er ikke så lett å finne noe aktuelt, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stygg som juling.Men nå hater jeg brunfargen ..

Om den passer inn hos deg,så ikke bry deg om hva andre (jeg... ) sier :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den ikke, men det betyr ingenting. Siden du spør er du kanskje i tvil selv? Ikke verdt å kjøpe noe hvis du ikke liker det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en hundebæsj formet som en sofa.

En hundebæsj formet som en sofa? Pga at både hundebæsj og denne sofaen er brun, tenker du? Bæsjen til hunden min ser ikke ut som denne sofaen i allefall, verken i farge, form eller konsistens. Sier du virkelig sånn til folk som spør hva du syns om noe de lurer på å kjøpe? Og tenker du at en brun skinnjakke også ser ut som hundebæsj?

Utrolig barnslig og ekkelt svar.

Og nei, jeg er ikke TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Survival

En hundebæsj formet som en sofa? Pga at både hundebæsj og denne sofaen er brun, tenker du? Bæsjen til hunden min ser ikke ut som denne sofaen i allefall, verken i farge, form eller konsistens. Sier du virkelig sånn til folk som spør hva du syns om noe de lurer på å kjøpe? Og tenker du at en brun skinnjakke også ser ut som hundebæsj?

Utrolig barnslig og ekkelt svar.

Og nei, jeg er ikke TS.

Wow. Jeg er imponert over at du klarte å skrive et helt avsnitt som respons på innlegget mitt :fnise: Vel, hunden min sin bæsj ser heller ikke sånn ut til vanlig, men har hun fått litt for mye våtfòr kan den få sånn farge, haha.

Og hvis jeg ser en skinnjakke med den fargen, vil jeg også tenke at det ser litt ut som en hundebæsj, ja. Noe mer du lurte på? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fysj den var fæl! Ville ikke hatt den i hus om jeg så hadde fått den kastet etter meg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg er i tvil selv, det er derfor jeg spør.

Problemet er at vi vil kjøpe en brukt skinnsofa med 6 seter, som ikke er buet, og som ikke har sånn gammel-manns-stopping (klarer ikke å forklare). Dessuten må en kunne hvile hodet på armlenet, og slike sofaer finnes det ikke så mange av på finn. Men fargen er ikke helt optimal ,nei.

I stua kommer det i allefall til å se slik ut (dårlig paint-klipping):

Ifølge selgeren har sofaen sånn karamelfarge som på venstre side av bildet, ikke den gul-brune som på høyre side.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt cognac- farget skinn, og nå er det jo også helt riktig i følge diverse magasiner og blogger. Så fargen likte jeg veldig godt, men er kanskje litt mer usikker på formen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det største problemet er den tilsynelatende inngnidde skitten i de to putene til høyre. Fremmedes rumpespor i stua? Urk :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...