Gå til innhold

Soppinfeksjon heele tiden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt lett for og få s.infeksjon i underlivet. Men nå har det tatt helt av.. Jeg behandla meg for bakteriell vaginose for over et år siden og etter da har jeg harr s.infeksjon 3/4 ganger i måneden. Jeg går vell konstant på kanesten.. Så fort jeg er ferdig kurt går det en dag eller to så kommer det ijen :( etter samleie med partner bruker det også og svi vanvittig inni etter sex.. Er så lei av og gå rundt og va det slik.. Jeg har prøvt alt. Alt av ph kapsler som skal oppi, rennende olje som skal hjelpe på ph verdien. Har prøvt og ikke ha sex på lenge flere ganger. Jeg er renslig nedentil.. Akkurat sann det skal vær.. Jeg fårstår ikke hva det kan vær.. Domt spørsmål men at man har mugg og sopp problemer i hus over lengre tid kan vell ikke forverre noe vell? Er bare så tilfeldig at det var rett etter vi flyttet inni en leilighet med mye mugg og sopp at problemet kom (i fare for og hørest veldig dom ut) vet det er bare og dra til gynokolog, men har stoore problemer med det så kansje noen har andre råd eller noe?? Hilsen ei som er møkklei av og klø og svi :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel valget mellom å ha det vondt eller å gå til gynekolog, for å si det litt strengt :gjeiper: Men eventuelt kan du ta en samtale med lege, og snakke om det? Så får du si at du ikke takler å ta en underlivsundersøkelse enda, og trenger hvertfall å prate om det først.

AnonymBruker
Skrevet

Alt for surt kosthold sikkert. Få i deg melkesyrebakterier via kosten.

AnonymBruker
Skrevet

Kosthold er alfa omega.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...