Gå til innhold

Googlet av The Ribsskog

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bør jeg være skremt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en sann ære. Bare sørg for at han ikke finner telefonnummeret ditt :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en sann ære. Bare sørg for at han ikke finner telefonnummeret ditt :P

Pfft, han kommer da aldri til å tørre å ringe noen uansett.

TS: syns du kan ringe ham og spørre hvorfor han googlet deg, be ham om å ringe deg direkte neste gang.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du vite at du har blitt googlet?

• Liker 5
Skrevet

Pfft, han kommer da aldri til å tørre å ringe noen uansett.

Da har du ikke fulgt godt nok med på saken om Ribba. Det er derfor han faktisk ble "kjent" i Norge først, fordi han terroriserte en håndfull kvinner pr telefon. Sånn kom han i avisen og folk begynte følge med.

AnonymBruker
Skrevet

Da har du ikke fulgt godt nok med på saken om Ribba. Det er derfor han faktisk ble "kjent" i Norge først, fordi han terroriserte en håndfull kvinner pr telefon. Sånn kom han i avisen og folk begynte følge med.

Jøss! Det visste jeg ikke. Begynte først å følge bloggen i 2010 da jeg fikk en link med hans klage til Lånekassen. Nå nekter han jo å snakke med mennesker på telefonen :)

Er det noen lett tilgjengelige artikler om dette?

AnonymBruker
Skrevet

Kom han i avisen? Det visste jeg ikke. Har lest bloggen omtrent daglig siden 2008.

Skrevet

Jøss! Det visste jeg ikke. Begynte først å følge bloggen i 2010 da jeg fikk en link med hans klage til Lånekassen. Nå nekter han jo å snakke med mennesker på telefonen :)

Er det noen lett tilgjengelige artikler om dette?

Forsøker å finne, mener bestemt det var dagbladet som førte en artikkel om det. Jeg fant det selv svært underholdende siden jeg har hengt på irc fra tidenes morgen, og for så vidt kjente til fyren - men jeg hadde ingen anelse om at det var så gale.

Jeg leste en blogg skrevet av den ene jenten/kvinnen hvor hun skrev om trakasering fra Ribby, denne husker jeg absolutt ikke navnet på akkurat nå. Skal høre om ikke noen på irc vet.

Det er også mulig å spørre enkelte på irc-kanalen #blablabla hvor flere av de som har hatt det noe moro på Ribby sin bekosntning henger. Inkludert meg. *kremt kremt*

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at han har googlet deg ?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Forsøker å finne, mener bestemt det var dagbladet som førte en artikkel om det. Jeg fant det selv svært underholdende siden jeg har hengt på irc fra tidenes morgen, og for så vidt kjente til fyren - men jeg hadde ingen anelse om at det var så gale.

Jeg leste en blogg skrevet av den ene jenten/kvinnen hvor hun skrev om trakasering fra Ribby, denne husker jeg absolutt ikke navnet på akkurat nå. Skal høre om ikke noen på irc vet.

Det er også mulig å spørre enkelte på irc-kanalen #blablabla hvor flere av de som har hatt det noe moro på Ribby sin bekosntning henger. Inkludert meg. *kremt kremt*

Er det "Lena mot trakkasering fra Erik Ribsskog" du mener?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vite at noen har googlet deg?

• Liker 1
Skrevet

Er det "Lena mot trakkasering fra Erik Ribsskog" du mener?

Takk, den var en av de to jeg lette etter! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...