TheHairyToothfairy Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Det er en sann ære. Bare sørg for at han ikke finner telefonnummeret ditt 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Det er en sann ære. Bare sørg for at han ikke finner telefonnummeret ditt Pfft, han kommer da aldri til å tørre å ringe noen uansett. TS: syns du kan ringe ham og spørre hvorfor han googlet deg, be ham om å ringe deg direkte neste gang.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Hvordan kan du vite at du har blitt googlet? 5
TheHairyToothfairy Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Pfft, han kommer da aldri til å tørre å ringe noen uansett. Da har du ikke fulgt godt nok med på saken om Ribba. Det er derfor han faktisk ble "kjent" i Norge først, fordi han terroriserte en håndfull kvinner pr telefon. Sånn kom han i avisen og folk begynte følge med.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Da har du ikke fulgt godt nok med på saken om Ribba. Det er derfor han faktisk ble "kjent" i Norge først, fordi han terroriserte en håndfull kvinner pr telefon. Sånn kom han i avisen og folk begynte følge med. Jøss! Det visste jeg ikke. Begynte først å følge bloggen i 2010 da jeg fikk en link med hans klage til Lånekassen. Nå nekter han jo å snakke med mennesker på telefonen Er det noen lett tilgjengelige artikler om dette?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 Da har du ikke fulgt godt nok med på saken om Ribba. Det er derfor han faktisk ble "kjent" i Norge først, fordi han terroriserte en håndfull kvinner pr telefon. Sånn kom han i avisen og folk begynte følge med. Kom han i avisen? Det visste jeg ikke. Har lest bloggen omtrent daglig siden 2008.
TheHairyToothfairy Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 Jøss! Det visste jeg ikke. Begynte først å følge bloggen i 2010 da jeg fikk en link med hans klage til Lånekassen. Nå nekter han jo å snakke med mennesker på telefonen Er det noen lett tilgjengelige artikler om dette? Forsøker å finne, mener bestemt det var dagbladet som førte en artikkel om det. Jeg fant det selv svært underholdende siden jeg har hengt på irc fra tidenes morgen, og for så vidt kjente til fyren - men jeg hadde ingen anelse om at det var så gale. Jeg leste en blogg skrevet av den ene jenten/kvinnen hvor hun skrev om trakasering fra Ribby, denne husker jeg absolutt ikke navnet på akkurat nå. Skal høre om ikke noen på irc vet. Det er også mulig å spørre enkelte på irc-kanalen #blablabla hvor flere av de som har hatt det noe moro på Ribby sin bekosntning henger. Inkludert meg. *kremt kremt*
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 Hvordan vet du at han har googlet deg ? 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #10 Skrevet 30. mars 2012 Forsøker å finne, mener bestemt det var dagbladet som førte en artikkel om det. Jeg fant det selv svært underholdende siden jeg har hengt på irc fra tidenes morgen, og for så vidt kjente til fyren - men jeg hadde ingen anelse om at det var så gale. Jeg leste en blogg skrevet av den ene jenten/kvinnen hvor hun skrev om trakasering fra Ribby, denne husker jeg absolutt ikke navnet på akkurat nå. Skal høre om ikke noen på irc vet. Det er også mulig å spørre enkelte på irc-kanalen #blablabla hvor flere av de som har hatt det noe moro på Ribby sin bekosntning henger. Inkludert meg. *kremt kremt* Er det "Lena mot trakkasering fra Erik Ribsskog" du mener?
TheHairyToothfairy Skrevet 1. april 2012 #12 Skrevet 1. april 2012 Er det "Lena mot trakkasering fra Erik Ribsskog" du mener? Takk, den var en av de to jeg lette etter!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå