AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Har fått soppinfeksjon i skjeden, og det er veldig rødt og betent rundt skjedeåpningen. Har ingen utflod, så holder det om jeg bare bruker salven? erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Legen min anbefalte meg å alltid bruke den pakken med 1 vaginal stikkpille og krem når jeg får soppinfeksjon. Måtte også passe på å bruke den slik pakningsvedlegget sier (har slurvet litt med det før...). Dette hjalp til meg! Kjøpte også en kløstillende salve, slik at jeg ikke skulle klø meg ihjeeeel... (husker ikke hva den heter i farten, dessverre...) 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Legen min anbefalte meg å alltid bruke den pakken med 1 vaginal stikkpille og krem når jeg får soppinfeksjon. Måtte også passe på å bruke den slik pakningsvedlegget sier (har slurvet litt med det før...). Dette hjalp til meg! Kjøpte også en kløstillende salve, slik at jeg ikke skulle klø meg ihjeeeel... (husker ikke hva den heter i farten, dessverre...) Kom på det nå: Den kløstillende salven heter Xylocain. I tilfelle du trenger det
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Takk for svar! er så utrolig stress med stikkpillen jaja, har vel ikke noe valg!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Takk for svar! er så utrolig stress med stikkpillen jaja, har vel ikke noe valg! Det er jo bare å ta den i når du legger deg, er det virkelig så stress? 2
jie-jie Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 Det går fint an å prøve med bare krem, men jeg lover deg at du vil føle deg mye bedre når du har fått inn stikkpillen. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 Takk for svar! er så utrolig stress med stikkpillen jaja, har vel ikke noe valg! Uten stikkpillen er det ikke sikkert at du blir helt kvitt soppen, evt. er det mye større sannsynlighet for at du raskt får soppinfeksjon igjen. Dersom du ofte er plaget kan du få resept på Diflucan fra legen. Oral pille som tas som en engangskur.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 Det går fint an å prøve med bare krem, men jeg lover deg at du vil føle deg mye bedre når du har fått inn stikkpillen. Det er ikke så lurt å bare prøve kremen akkurat. Hvis du ikke blir kvitt soppen med bare kremen kan det ende med at soppen blir enda "sterkere" og vanskeligere og bli kvitt. Da må det kanskje sterkere saker til for å bli helt bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå