AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Er det noen her som har møtt noen på internett og knulla de? Hvordan skjedde det? Har tenkt litt på det selv, men har ikke hørt om sider eller erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 har en venninne som bruker sukker til å treffe folk å knulle de.hun knuller de over alt.hun er gærn ;P hun gjør dette ofte med mange.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Jeg har gjort det en gang. Vi starta som "pulevenner" eller hva man nå skal kalle det, men endte opp med at vi ble sammen til slutt. Vi er ikke sammen nå da. Vi traff hverandre på et forum, og han var klar på hva han var ute etter, og jeg tok kontakt. Vi snakka vel sammen på MSN og SMS i 2 mnd ca. før vi møttes.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Jeg har! Jeg var atten og jomfru og følte egentlig at jeg bare ville ha det unnagjort.Jeg møtte han på nettstedet Cupido og så la han meg til på msn. Vi snakket der i et par mnd. Jeg v fikk se bilde av han og han av meg, i tillegg ble vi venner på Facebook og fikk mobilnummeret hans, så jeg var ganske sikker på at han var dne han utga seg for å være. Vi møttes på halveien, på et hotell. Var litt kleint i begynnelsen, men vi hadde sex og det var faktisk ikke så verst med tanke på at jeg var jomfru. Han ville møtes igjen, men jeg hadde fått det jeg avr ute etter og har aldri sett han siden.
Fuckman1983 Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Er det noen her som har møtt noen på internett og knulla de? Hvordan skjedde det? Har tenkt litt på det selv, men har ikke hørt om sider eller erfaringer. Mange ganger. Det beste er sexannonser, men har også fått napp på chatter ved et par anlendinger. Har deltatt på alt fra gangbangs, trekant, one on one, knulle koner mens mennene filmer, rene bukkake-treff osv. Det viktigste er at du lager en seriøs presentasjon av deg selv. Gjør du det, er du allerede langt på vei da 90% av alle menn der ute skriver "mann med stor pikk vil knulle kåte damer" etc, og da bare drukner du i mengden av mange like annonser. Men vær oppmerksom på at det også er mange useriøse kvinner, så ikke mist håpet dersom det ikke skjer noe de første gangene. Og er du fleksibel i dine sexpreferanser finner du ofte noen som vil ha deg med på litt av hvert
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 Jeg har gjort det en gang. Vi starta som "pulevenner" eller hva man nå skal kalle det, men endte opp med at vi ble sammen til slutt. Vi er ikke sammen nå da. Vi traff hverandre på et forum, og han var klar på hva han var ute etter, og jeg tok kontakt. Vi snakka vel sammen på MSN og SMS i 2 mnd ca. før vi møttes. Snakke sammen i to mnd før man møtes for å ha sex! Det kaller jeg bortkastet tid.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 Jeg har! Jeg var atten og jomfru og følte egentlig at jeg bare ville ha det unnagjort.Jeg møtte han på nettstedet Cupido og så la han meg til på msn. Vi snakket der i et par mnd. Jeg v fikk se bilde av han og han av meg, i tillegg ble vi venner på Facebook og fikk mobilnummeret hans, så jeg var ganske sikker på at han var dne han utga seg for å være. Vi møttes på halveien, på et hotell. Var litt kleint i begynnelsen, men vi hadde sex og det var faktisk ikke så verst med tanke på at jeg var jomfru. Han ville møtes igjen, men jeg hadde fått det jeg avr ute etter og har aldri sett han siden. Herregud, du oppførte deg som en gutt, jo!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 Herregud, du oppførte deg som en gutt, jo! Det er godt mulig, men det var jo bare sex, en one night stand! Ganske vanlig nå om dagen.. Han ville ha mer sex med meg, jeg ville ikke, that's it.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå