Gå til innhold

Røde prikker på kroppen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen små røde prikker forskjellige steder på kroppen. De ser lit tut som pennestikk. Har en på ene låret, to på overarma, en på andre arma. De har vært der i flere år så vist jeg kan huske. Noen andre som har noe lignende eller vet hva det r og hva det kan komme av?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Heyya
Skrevet

Jeg har slike jeg og, men har aldri sjekket det siden de verken har utviklet seg el. lignende. Jeg antyder at de jeg har er mer eller mindre små føflekker, eller rett og slett bare normale prikker, slik som pigmentflekker er normalt. Hvis dette bekymrer deg kan du i så tilfelle oppsøke legen din og spørre hva det kan være :)

• Liker 1
Gjest scorpius
Skrevet

Klør de? Kan du kjenne de? Eller ligger de under huden?

Gjest happy_me
Skrevet

Jeg har noen små røde prikker forskjellige steder på kroppen. De ser lit tut som pennestikk. Har en på ene låret, to på overarma, en på andre arma. De har vært der i flere år så vist jeg kan huske. Noen andre som har noe lignende eller vet hva det r og hva det kan komme av?

Jeg var hos legen med det en gang, for jeg lurte så fælt på hva det kunne være, siden de ikke gjorde vondt eller noe. Han sa at det var en slags form for fødselsmerke, som kan forsvinne igjen, for så å dukke opp igjen i løpet av livet :)

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

jeg har fått det i det siste. klør fælt, men bare på beina. har ikke barn

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, de klær ikke. Og jeg kan heller ikke kjenner dem. Bare ser det er noen prikker. Er ikke noe ubehag. Antar det er helt normalt ut fra hva andre skriver:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...