Gå til innhold

Jeg er impotent - dømt til evig ungkar?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner dette er en trolletråd, men hadde det vært reelt hadde det vært ok for meg da jeg har vestibulitt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at kvinner ser på meg og ler og hvisker til hverandre at jeg ikke kan få den stiv osv. Føler de ser på meg med avsky fordi jeg aldri kan tilfredstille dem...

Jeg datet en mann som viste seg å være impotent... Jeg kan love deg at jeg ikke ler av slikt. Jeg synes det var synd, trist, leit for han og meg.

Jeg mistet interessen for han da jeg fant det ut. Han ble turnoff for meg. Jeg føler meg enda for ung & virill som kvinne - til å kunne være sammen med en impotent mann. Mulig jeg kan når jeg blir mye mye eldre og kanskje får mye lavere libido. Men ikke i fertile år- sorry.

For meg er samleie noe jeg ikke vil leve uten.

Men det finnes frigide kvinner som driter i om du er impotent.

Det finnes eldre infertile kvinner - som driter i om du er impotent.

Det finnes alltid noen damer som vil ha en impotent mann. Og som ikke bryr seg så mye om sex.

Du trenger sikkert ikke å leve som evig ungkar - hvis du går litt ned på krava selv ...

Slutter å sikle etter de yngste og peneste... Disse vil neppe godta en impotent mann.

Du får satse på de eldre damene...

Skrevet

Er 99.99% sikker på at dette er en trolletråd, men i den 0.01% sjansen at det ikke er det, så ville jeg bare si at erektil dysfunksjon er kurerbart. Mesteparten av menn med erektil dysfunksjon blir kurert med enten forbedret diett eller psykologisk behandling, i verste tilfelle kirurgi. Det er ekstremt få menn som ikke kan bli kurert nå til dags.

• Liker 1
Skrevet

du får bare prøve å bli best i Norge på å tilfrestille damer på andre måter så går det nok bra , bruk fantasien :-)

Skrevet

Da tror jeg nesten at jeg velger å spørre "Steinar" som startet denne tråden: er dette bare en tulletråd fra din side?

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke få den opp - kan jeg aldri få meg dame?

Du kan fint få deg dame:)

AnonymBruker
Skrevet

Da tror jeg nesten at jeg velger å spørre "Steinar" som startet denne tråden: er dette bare en tulletråd fra din side?

"Tulletråd" er nok et bedre navn på det enn "trolletråd", ja. TS ønsker å bli ledd av og latterliggjort, vil at forskjellige kvinner skal se han naken og le av han. Han tenner på det. Slik jeg oppfatter innleggene hans i alle fall.

Med andre ord, han er ikke ute etter å trolle, men å finne kvinner som er litt dominante på den måten. Tviler på at han er impotent, det er heller tydelig at han ikke er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...