Gå til innhold

Aldri brukt snekkerbukse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snekkerbukser passer nok best for de som har en deilig kropp i utgangspunktet synes jeg. Er man litt tantete og lubben vil man nok ikke ta sjansen på noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte snekkerbukse da jeg var i begynnelsen av 20-åra. Dette var tidlig på 90-tallet, og da var snekkerbukse ganske vanlig og moderne. Snekkerbukse ble ikke brukt til russeantrekk mens jeg var russ, da var det hel kjeledress.

Edit: Fant noen skrivefeil!

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde en i begynnelsen av 20-årene. Så grusom ut på, og var dessuten upraktisk så den ble ikke utslitt for å si det sånn... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde en i begynnelsen av 20-årene. Så grusom ut på, og var dessuten upraktisk så den ble ikke utslitt for å si det sånn... :fnise:

Kjenner til problemet ja! :jepp:

Etter å ha tatt plass i skapet i årevis, havnet buksa mi til slutt hos Fretex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snekkerbukser er vel et slags mote-opprør hvor man viser at man har viktigere ting å gjøre enn å tenke på eget utseende til enhver tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Jeg brukte snekkerbukse da jeg var i begynnelsen av 20-åra. Dette tidlig på 90-tallet, og da var snekkebukse ganske vanlig og moderne. Snekkerbukse ble ikke brukt til russeentrekk da jeg var russ, da var det hel kjeledress.

Jeg også. Da var vide snekkerbukser med rette, lange ben på moten. I russetiden her var det hvit frakk med masse tegninger på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke snekkerbukser et tegn på at man kjører litt i begge filer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snekkerbukser er i grunnen mest for filmstjerner og andre som kan tillate seg å selv velge hva slags klær de ønsker å bruke. De kan komme unna med det. Det kan ikke alle vi andre gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor alle hater akkurat dette plagget.

Jeg liker å bruke snekkerbukse selv, man får deilig rumpe og man slipper klær som er trange og ekle.

Dessuten er det mange menn som har en hemmelig fetish for jenter med snekkerbukser. Svært mange har det og de har til og med egne nettsider. Støter man på en slik så er det sikkert bare å snurre han rundt lillefingeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvordan noen har lest en moteartikkel i ett eller annet amerikansk magasin og trodd at "unflattering" betyr "uflatterende" på norsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvordan noen har lest en moteartikkel i ett eller annet amerikansk magasin og trodd at "unflattering" betyr "uflatterende" på norsk

Hva er det du tror det betyr da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snekkerbukse kan vera kjempefint. Eg har berre brukt det under graviditet som vaksen, men kunne godt ha brukt det elles, hadde dei berre ikkje vore så vanskelege å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bukser generelt er ganske ubehagelig, for ikke å snakke om snekkerbukser. Her går det mest i kjoler og tunikaer. Hadde snekkerbukse på barneskolen tror jeg, men ikke siden. Har samme forholdet til jeans/olabukse. Fryktelig ukomfortabelt, og har ikke brukt det på mange år.

Forøvrig: LOL av AB'en som hele tiden forsøker å trolle, men mislykkes. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor alle hater akkurat dette plagget.

Jeg liker å bruke snekkerbukse selv, man får deilig rumpe og man slipper klær som er trange og ekle.

Dessuten er det mange menn som har en hemmelig fetish for jenter med snekkerbukser. Svært mange har det og de har til og med egne nettsider. Støter man på en slik så er det sikkert bare å snurre han rundt lillefingeren.

...nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snekkerbukse kan vera kjempefint. Eg har berre brukt det under graviditet som vaksen, men kunne godt ha brukt det elles, hadde dei berre ikkje vore så vanskelege å få tak i.

Er det ikke fint at motebransjen beskytter deg litt mot deg selv da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en snekkerbukse bakerst i skapet, det er like før jeg tar den på meg bare i ren protet. burde jeg gjøre det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snekkerbukse sånn som se & hør mener du TS?? At alle bruker det, men ingen tør å innrømme det??

Jeg kan egentlig ikke huske jeg har sett en eneste snekkerbukse, verken på bilder, i butikk eller på noen på gata (med unntak av russ) siden tidlig 90-tallet jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i påska fant jeg noen gamle bilder av meg fra tidlig 90-tall. De ligger og samler støv i ei kasse på loftet hjemme hos min mamma. Jammen fant jeg også to bilder hvor jeg har på snekkerbuksa! De er tatt på min første studenthybel hvor jeg bodde i skoleåret 90/91.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...