Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anbefaler Homeland jeg også. Gi den litt tid så kommer du inn i den. Den er spennende. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tusler jeg .. ha en fin kveld alle sammen :blomst:

Skrevet

Hadebra så lenge. :)

Skrevet

...og så tok du deg en røyk? :fnise:

Skrevet

haha nei men jeg likte smileyen

• Liker 1
Skrevet

Ja, men du; er det rosinbolle som du har spist? Er det kardemomme i den? Det er to viktige momenter i min bolleopplevelse. :opplyser:

Skrevet

den var fra narvesen, men det luktet kardemomme :vetikke: ingen rosiner - liker ikke.

Men ja, kaffe er med!

Skrevet

Kaffe må man ha :)

Jeg heller alltid i ekstra mye kardemomme når jeg baker boller, tror det dufter kardemomme i hele nabolaget minst :ler:

Bra dag? :)

Skrevet

lukten av boller.. tror jeg er noe av det beste jeg vet!

Ble en ganske god dag, ja :) Ikke perfekt, men mye bedre enn ventet. Hvordan har dere det?

• Liker 1
Skrevet

Grei dag her også. :) Men hvordan er en perfekt dag, Alfa?

Skrevet

hm, den finnes kanskje ikke, men en veldig veldig god dag ville vært når jeg føler meg bra/fin, føler at jeg har kontroll på det jeg gjør, at jeg er selvsikker og ikke bekymret i det hele tatt. Hva er en bra/perfekt dag for deg? :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

:wow: Nå fikk jeg lyst på boller...

Endret av Galactica
  • Liker 2
Skrevet

Det er en dag alene faktisk. Frihet til å gjøre akkurat hva jeg vil, eller la det være, uten at noen maser og vil noe annet. :rodmer:

En sånn dag med sekken på ryggen, et pledd og ei lita pute...og så drar jeg ut i skogen og finner meg en slik fredet plett i verden.

Gleder meg til våren! :jepp:

Skrevet

:dagens-rose: Håper du får en fin helg Alfa! :klem:

Skrevet

Helgen har vært ok. Helt kurrant.

Gruer meg litt til jobb i morgen, men har grudd meg mer før så det er jo bra. Nå ser jeg på grunnlovsjubileet. Tenk at vi er 200!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...