Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Du må gjerne stikke innom og si hei til oss, for du har vært borte lenge nå. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei fine :hug:

Jeg er ikke helt på topp jeg... :( lurer på om det er solen og det fine været, og alle som sitter i parkene. Jeg gjør det selv men synes det er vanskelig å være glad. Det er tungt :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du snakker om der, Alfajenta. :) Nå fremover skal folk liksom være så superglade og lykkelige, og da blir det en kjempekontrast til folk som sliter og har det litt tungt, uansett grunn. Solen får ikke meg heller i sånn jippy-modus. Jeg gjør det jeg skal utendørs i horder av "de sommerlige" og søker ensomheten, stillheten og skyggen for resten. Det er ikke trist, det er godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg merker jo at jeg trives best alene, men da kommer tankene om hvordan ting vil se ut fremover.. kommer jeg noen gang til å føle meg bra med mennesker osv.

Jeg er ganske flink til å holde grublingen på avstand, men noen ganger blir dagene bare "sånn"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lurt å se for langt fremover. Det en kan gjøre noe med...er akkurat nå, og kun det. :)

Det lureste er å ta en time av gangen, og før en vet ordet av det, har det gått et halvt år...ett år...eller mere,

og situasjonen går plutselig opp for en: ting har forandret seg...til det bedre! :strix:

...og ja noen ganger blir det bare "sånn",- og da får en rett og slett bare godta det slik det er.

Vi er mange som har det slik av og til. Personlig har jeg jo litt lengre erfaring i å kjenne meg selv, så jeg godtar...setter meg ned, tømmer hode og følelser...og puster sakte, med hele magen og brystet på en gang. Puster meg ned til fred og ro igjen: inn av nesa...og sakte ut av munnen, om og om igjen. Flyt på pusten din, trekk inn gode tanker som er ubrukte og fine, og la de vonde tankene forsvinne med utpustene dine. Ut i verdensrommet og bort fra deg. Øvelse gjør...om ikke mester, så i alle fall: det hjelper. :) Alle gode ønsker til deg. TTT = Ting Tar Tid

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lurt å se for langt fremover. Det en kan gjøre noe med...er akkurat nå, og kun det. :)

Det lureste er å ta en time av gangen, og før en vet ordet av det, har det gått et halvt år...ett år...eller mere,

og situasjonen går plutselig opp for en: ting har forandret seg...til det bedre! :strix:

...og ja noen ganger blir det bare "sånn",- og da får en rett og slett bare godta det slik det er.

Vi er mange som har det slik av og til. Personlig har jeg jo litt lengre erfaring i å kjenne meg selv, så jeg godtar...setter meg ned, tømmer hode og følelser...og puster sakte, med hele magen og brystet på en gang. Puster meg ned til fred og ro igjen: inn av nesa...og sakte ut av munnen, om og om igjen. Flyt på pusten din, trekk inn gode tanker som er ubrukte og fine, og la de vonde tankene forsvinne med utpustene dine. Ut i verdensrommet og bort fra deg. Øvelse gjør...om ikke mester, så i alle fall: det hjelper. :) Alle gode ønsker til deg. TTT = Ting Tar Tid

takk :hjerte::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal få gratis vitamindekkende OG velsmakende smoothies av meg, ut resten av året. :jepp:

tumblr_m53xpqWJYI1ru0a9lo1_500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som jeg har tenkt veldig lenge, at jeg bør finne meg noen som liker å kokkelere, og som trenger EN kunde i sin lille eksklusive restaurant. :jepp: Hadde vært såå vidunderlig å komme til ferdig mat og sånne småting/mellommål som overraskelser i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetrivelig hadde det vært! :jepp:

I dag (på finn) fant jeg et sted som var til salgs; TRE eiendommer i ett, litt for seg selv...strandlinje, båtplasser og fine sommertilstander...og der fikk jeg plutselig en sterk følelse av at vi vennene her inne, kunne ha delt sammen hele sommeren. Det hadde blitt koselig det. :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å haha det hadde vært søtt! Rumle kunne vært i hagen og du kunne hoppet tau utenfor :o)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og disse som har ektefeller, kunne hatt besøk av dem når vi trengte å få fyrt opp grillen og ha kveldsmiddagskos. :jepp:

Hog kunne komme med cola og annet godt drikke....

Kristian tar med seg alle Dobergutt-valpene sine og står for vaktholdet. :rodmer:

Jeg kunne ta folks skrittellere av dem for ei uke og feste dem på meg (hoppeti-hopp), slik at de kunne ta seg fri, spise godt, bade og kose seg fritt, og så hadde jeg hoppet for dem, mange tusen trimmeskritt når uka var omme. :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...