Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2013 #1501 Del Skrevet 5. mai 2013 Gode ønsker til deg, fra meg, Alfajenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 5. mai 2013 #1502 Del Skrevet 5. mai 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #1503 Del Skrevet 5. mai 2013 takk dere! føler virkelig jeg har prøvd.. men jeg har ingen konsentrasjon. jeg har prøvd å gå en tur - det ble bare verre. har prøvd å lest, får ikke til. jeg hater at det er fint vær ute.. så mange er ute og griller og nyter livet. jeg hater livet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 5. mai 2013 #1504 Del Skrevet 5. mai 2013 Hei Alfasnuppa... Vet du, kanskje du skulle legge fra deg bøkene akkurat i dag? Ikke tenke på alt du burde ha gjort, men heller gjøre noe du har lyst til å gjøre? Som å slange seg i sofaen med en god film og litt digg, eller kjøpe en stor og diggbar is med masse strø? Eller rusle rundt på en eller annen Plantasje og bare lukte på blomstene? Jeg satt her med tre prøvebunker som MÅ være ferdig til i morgen samt en meny som må planlegges til praktisk prøve i matlaging i morgen, og jeg hadde bare lyst til å SPY. Men så dreit jeg i alt, jeg slepte alle plantene mine ut på terrassen og fikk satt opp det nye minidrivhuset mitt, og plutselig fikk jeg energi til å rette to bunker. Nå har jeg bare den ene igjen, og jeg tror faktisk jeg utsetter den bittelitt, ja, kanskje helt til i neste uke. Jeg må faktisk ta vare på MEG nå, ikke sprengjobbe for å få ting ferdig. Ingen kommer til å takke meg for at jeg leverer ut prøvene i morgen uansett. Kos deg nå, gjør noe godt for deg selv. Det fortjener du! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #1505 Del Skrevet 5. mai 2013 takk for nyttige ord, fine tulipana. ja, jeg har faktisk lagt meg på sofaen.. orker ingenting. er bare lei meg og ser ikke lys i tunnellen. lurer på om jeg skal kontakte noen i morgen... merker eksamen går til helvete og jeg gleder meg ikke til noe. jeg føler meg så svak og dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 5. mai 2013 #1506 Del Skrevet 5. mai 2013 Er nok lurt å kontakte noen i morgen når det er så svart. Alltid greit å få snakke med noen. Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2013 #1507 Del Skrevet 5. mai 2013 takk for nyttige ord, fine tulipana. ja, jeg har faktisk lagt meg på sofaen.. orker ingenting. er bare lei meg og ser ikke lys i tunnellen. lurer på om jeg skal kontakte noen i morgen... merker eksamen går til helvete og jeg gleder meg ikke til noe. jeg føler meg så svak og dum Jeg synes også det høres ut som en god ide å kontakte noen i morgen, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #1508 Del Skrevet 5. mai 2013 ingen som er våkne i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2013 #1509 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg sov som en stein i alle fall .. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mai 2013 #1510 Del Skrevet 6. mai 2013 Hei Alfajenta! Hvordan har du det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2013 #1511 Del Skrevet 6. mai 2013 & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #1512 Del Skrevet 6. mai 2013 har det litt tøft nå, jeg... men jeg er innom her! Håper dere har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2013 #1513 Del Skrevet 6. mai 2013 Uff Har du fått snakket med noen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #1514 Del Skrevet 6. mai 2013 ja noen venner, så jeg er heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2013 #1515 Del Skrevet 6. mai 2013 Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2013 #1516 Del Skrevet 6. mai 2013 Tror jeg tusler i seng jeg .. håper du får sove godt i natt, det hjelper alltid litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #1517 Del Skrevet 6. mai 2013 god natt, kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mai 2013 #1518 Del Skrevet 8. mai 2013 Hiiiv og hoi, snart er skatten vår ....så kan vi ta det rolig de neste hundre år.. Tenker på deg Alfa og håper du har det bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mai 2013 #1519 Del Skrevet 9. mai 2013 Aaaaaalfa? Håper du har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. mai 2013 #1520 Del Skrevet 9. mai 2013 litt på Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå