Hoppetaujenta Skrevet 13. april 2013 #1341 Del Skrevet 13. april 2013 jeg har ikke støvsuger, så her er det ned på alle fire og koste! - og trent rumpa Det der treningsbildet der fikk det til å bli livlig i mitt hode. Jeg vet nemlig at i en spesiell yoga-stilling, skal en stå kliss naken, foroverbøyd med baken friskt og freidig opp mot sola....og øvelsen består i å gjøre repeterende "fiskemunn-øvelser" med selveste snurpenota....for liksom å suuuuuge inn energien fra strålene...og forøvrig hilse dagen velkommen. Jeg har sett for meg akkurat det der praktisert foran et åpent soveromsvindu om morgenen og har vært sjeleglad for at jeg ikke var naboen på det tettbygde byggefeltet...i lettere sjokk...da hun skulle se ut av sitt eget vindu... Du trente ikke sånn, gjorde du vel, Alfa? lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. april 2013 #1342 Del Skrevet 13. april 2013 Hei Alfa! Dette kom opp da jeg googlet deg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. april 2013 #1343 Del Skrevet 13. april 2013 Eh...det bildet der var i grunnen veldig udefinerbart! Akkurat som jeg liker dem, hihihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. april 2013 Forfatter #1344 Del Skrevet 13. april 2013 Det der treningsbildet der fikk det til å bli livlig i mitt hode. Jeg vet nemlig at i en spesiell yoga-stilling, skal en stå kliss naken, foroverbøyd med baken friskt og freidig opp mot sola....og øvelsen består i å gjøre repeterende "fiskemunn-øvelser" med selveste snurpenota....for liksom å suuuuuge inn energien fra strålene...og forøvrig hilse dagen velkommen. Jeg har sett for meg akkurat det der praktisert foran et åpent soveromsvindu om morgenen og har vært sjeleglad for at jeg ikke var naboen på det tettbygde byggefeltet...i lettere sjokk...da hun skulle se ut av sitt eget vindu... Du trente ikke sånn, gjorde du vel, Alfa? lol Nei nei nei det vil jeg ikke si. Rare fantasier du har der, Hoppe Hei Alfa! Dette kom opp da jeg googlet deg.. Hei!! oooh, jeg kan godt kjøre en tur i den! Alfa i alfaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. april 2013 #1345 Del Skrevet 13. april 2013 Mens vi deler bilder.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. april 2013 Forfatter #1346 Del Skrevet 13. april 2013 haha så søt han var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. april 2013 #1347 Del Skrevet 13. april 2013 Det er den rareste dvergen i Hobbiten-filmen. Det verste av alt er at han ligner på en kamerat av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. april 2013 Forfatter #1348 Del Skrevet 13. april 2013 vet du.. han ligner på en jeg kjenner også - tror jeg! Jeg kan bare ikke huske hvem! Rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. april 2013 #1349 Del Skrevet 13. april 2013 Han ligner på en sånn søt og ærlig Amish som har blitt hippie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. april 2013 #1350 Del Skrevet 13. april 2013 vet du.. han ligner på en jeg kjenner også - tror jeg! Jeg kan bare ikke huske hvem! Rart Kanskje det er samme person som jeg kjenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. april 2013 #1351 Del Skrevet 14. april 2013 Ha en fin søndag, Alfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 14. april 2013 Forfatter #1352 Del Skrevet 14. april 2013 Ha en fin søndag, Alfa! Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 14. april 2013 #1353 Del Skrevet 14. april 2013 Hva er egentlig greia med rumpetrening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 14. april 2013 Forfatter #1354 Del Skrevet 14. april 2013 hehe, noen trener kondis, jeg trener rumpa så den blir fin og rund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2013 #1355 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Antar at det er denne "sprettrumpe"-greia som skal eies. Se ikke helt for meg hva en skal med to sprettballer, men folk gjør som de vil. Godmorgen til Alfa-hunnen. Sovet godt? Redigering: men...hvis en ikke trener rumpen og rett og slett bare sitter, står og går litt med den...da blir den jo ikke direkte firkantet - den blir RUND! lol Endret 14. april 2013 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 14. april 2013 Forfatter #1356 Del Skrevet 14. april 2013 jeg har sovet helt kurrant.I dag må jeg sette rompa på stolen så lenge som mulig - jeg må virkelig skjerpe meg og lese pensum 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2013 #1357 Del Skrevet 14. april 2013 Huff ja...du får ha lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 14. april 2013 #1358 Del Skrevet 14. april 2013 Hva slags fag er det du leser pensum for, for oss som ikke har vanket her inne så lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 14. april 2013 #1359 Del Skrevet 14. april 2013 Flink du er som leser pensum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. april 2013 #1360 Del Skrevet 14. april 2013 Flinke Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå