Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Gjest Tulipana

Jeg bor i hvert ikke alene, det har jeg merket til fulle i dag! Dagen har vært hektisk, med barnebursdag og voksenselskap, og jeg synker nå ned i sofaen med PC'n og en kald øl. Fordi jeg fortjener det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres hektisk ut ja! Men var det ikke litt gøy også? :) Kos deg med øl og data - det fortjener du fine deg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy søren så fin genser! :strix: Så flink du har vært Tekola - jeg er imponert, og gleder meg stort på Alfas vegne! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er det muuulig? :daane: Skal liksom hun få æren for denne flotte genseren nå da? :sjokkert:

I stedet for å gå inn å rette i innlegget, ber jeg så mye om unnskylding Tulipana - jeg mente selvfølgelig deg. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt en fin søndag Alfa? :klem:

Jeg må pante tomflasker i morgen! :fnise:

R71YLdK.jpg

Haha, tror det er lurt, Aldri! Jeg har hatt en veldig fin søndag! Hva med dæ sjæl? :P hatt fest? Siden du har såå mange tomflasker tenker jeg :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfa, du må nesten sende meg adressen din, så jeg vet hvor jeg skal sende denne lille skjønnheten. ;)

post-67086-0-71324300-1365348871_thumb.j

:sjokkert: seee på den nydeligheten! Jeg er så rørt! OG imponert!! :wow: Jeg sender deg PM :hoppendeglad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tror det er lurt, Aldri! Jeg har hatt en veldig fin søndag! Hva med dæ sjæl? :P hatt fest? Siden du har såå mange tomflasker tenker jeg :fnise:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awyeaaah! Håper du ikke ligger med skallebank! :kyss:

Neida hi-hi, det er mest Farris- og Brisflasker og "sånt" :danse: - ikke noe skallebank her! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brrrra! Verste når skallebank ødelegger en fin dag! :jolie:

Det er absolutt det noe av det verste jeg vet, :trist: så det unngår jeg for alt i verden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er nedfor i dag :( (til tross for en fantastisk fantastisk genser). :vetikke:

Uffda :( Håper i dag blir bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...