Alfa Skrevet 3. april 2013 Forfatter #1241 Del Skrevet 3. april 2013 Go'natta Alfa! Og god tur til Tigerstaden i morgen! Drøm at du snuser litt på denne søtingen i natt! tihi, det skal jeg gjøre. God natt fine deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. april 2013 #1242 Del Skrevet 4. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 4. april 2013 Forfatter #1243 Del Skrevet 4. april 2013 da satt jeg på toget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. april 2013 #1244 Del Skrevet 4. april 2013 Alfa! Hvor er du nå? For en lang togtur du har hatt i dag - jeg trodde ikke hjembyen din var såååå langt unna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 4. april 2013 Forfatter #1245 Del Skrevet 4. april 2013 har vært hjemme en stund nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. april 2013 #1246 Del Skrevet 4. april 2013 har vært hjemme en stund nå Var det rart å komme hjem igjen? Her er friske tulipaner du kan ha på bordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 4. april 2013 Forfatter #1247 Del Skrevet 4. april 2013 takk! ja faktisk, det er alltid rart å komme tilbake når en har vært borte en stund! Trengte tulipaner nå - rosene er visne, Men! de har tørket inn på en fin måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 4. april 2013 Forfatter #1248 Del Skrevet 4. april 2013 Har trent styrke og ryddet leiligheten flinke alfa! Men det er sårt når en annens triste dager går innpå meg. Eller, det ble skrevet litt feil. Jeg blir veldig påvirket av en annens "vondthet", men jeg kan ikke gjøre noe med det. Og det er så vanskelig å bære på Jeg kan bruke teknikker som får meg til å ikke gruble for mye på det, men når det er så tett på meg så blir det umulig å lukke det helt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. april 2013 #1249 Del Skrevet 4. april 2013 Har trent styrke og ryddet leiligheten flinke alfa! Men det er sårt når en annens triste dager går innpå meg. Eller, det ble skrevet litt feil. Jeg blir veldig påvirket av en annens "vondthet", men jeg kan ikke gjøre noe med det. Og det er så vanskelig å bære på Jeg kan bruke teknikker som får meg til å ikke gruble for mye på det, men når det er så tett på meg så blir det umulig å lukke det helt ute. Så flink du har vært! Om du ikke klarer å holde de ute, så prøv i hvert fall å ikke la dette gå for langt under huden din Alfa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 4. april 2013 Forfatter #1250 Del Skrevet 4. april 2013 Så flink du har vært! Om du ikke klarer å holde de ute, så prøv i hvert fall å ikke la dette gå for langt under huden din Alfa. Det er vanskelig, tenker på det hver dag. Men skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. april 2013 #1251 Del Skrevet 4. april 2013 Det er vanskelig, tenker på det hver dag. Men skal prøve Bra, for det er ikke lett - det skjønner jeg. God natt min skatt og sov godt i natt. (Det rimte!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 4. april 2013 Forfatter #1252 Del Skrevet 4. april 2013 God natt fine deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2013 #1253 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Er det ikke typisk at man går tom for garn når moroa skal til å begynne? Jeg er rett og slett veldig imponert over hele dette prosjektet og fremgangen. Så kjapp du er...og så gjevnt og fint det blir hele veien. Jeg vet om ei som er verdens heldigste her inne på forumet, hihi... Har aldri opplevd maken til snill handling noe sted jeg. Endret 5. april 2013 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 5. april 2013 Forfatter #1254 Del Skrevet 5. april 2013 jeg er verdens heldigste! ^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 5. april 2013 #1255 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg er rett og slett veldig imponert over hele dette prosjektet og fremgangen. Så kjapp du er...og så gjevnt og fint det blir hele veien. Jeg vet om ei som er verdens heldigste her inne på forumet, hihi... Har aldri opplevd maken til snill handling noe sted jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. april 2013 #1256 Del Skrevet 5. april 2013 Håper du får en fin helg, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. april 2013 #1257 Del Skrevet 5. april 2013 God helg verdens fineste Alfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 6. april 2013 Forfatter #1258 Del Skrevet 6. april 2013 tusen takk dere, og i like måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 6. april 2013 #1259 Del Skrevet 6. april 2013 Hvordan har du det i dag, Alfa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 6. april 2013 Forfatter #1260 Del Skrevet 6. april 2013 jeg har det greit i dag Denne lørdagen blir en daffedag! Jeg elsker å bo alene Hva med deg Tulipana? Hvordan har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå