Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gakk Gakk :lillesky: Ja har det ganske greit :biggrin: Går dårlig med pensumlesinga da... :sinnatagg: Hvis jeg setter meg ned på en kafe kanskje jeg får det til da? :plystre: I morgen skal jeg se etter nye joggesko. Da

jeg begynner å trene skikkelig. Men vanskelig å tenke sunt med alt påskegodtet rundt meg :plystre:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gakk Gakk :lillesky: Ja har det ganske greit :biggrin: Går dårlig med pensumlesinga da... :sinnatagg: Hvis jeg setter meg ned på en kafe kanskje jeg får det til da? :plystre: I morgen skal jeg se etter nye joggesko. Da

jeg begynner å trene skikkelig. Men vanskelig å tenke sunt med alt påskegodtet rundt meg :plystre:

Prøv med kafé i morgen, på et bord ute i sola med en kaffe latte attåt kanskje? :sol::kaffekopp:

Skrevet

blir nok heller på onsdag, men ja, kaffelatte må til :wow: det er forresten et veldig godt ord - kaffelatte! deilig å si :danse:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har forresten prøvd å kose masse med katten! Men hun virker litt likegyldig til at jeg er her. Typisk katt. Jeg som hadde forventet koseoverdose :jolie:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har forresten prøvd å kose masse med katten! Men hun virker litt likegyldig til at jeg er her. Typisk katt. Jeg som hadde forventet koseoverdose :jolie:

Er hun fornærmet kanskje, for at du er så lenge borte av gangen? :laugh:

Skrevet

Hmm.. kanskje det. Men jeg tror egentlig at hun alltid har vært sånn. Men hun er overraskende interessert i en treningssykkel vi har her hjemme :fnise:

Skrevet

ooh du har kommet langt med genseren :strix: :klappe:

Og vaffel - ja takk! :jepp:

Skrevet

Så gjevnt og fint du strikker, strikkedamen. :)

Skrevet (endret)

Heisan Alfa :blomst:

tror bare katter er sånn jeg? Begge mine er sånn jaffal :fnise:

Men, hun er nok glad for at du er hjemme .. på innsiden :)

Du strikker kjempefint - og utrolig fort, Tulipana! :overrasket:

Endret av Rumle
Gjest Tulipana
Skrevet

Katter er rare. De reagerer liksom ikke helt sånn som vi mennesker vil de skal reagere. Men hun er nok glad for å se deg igjen. :rodmer:

I dag blir det ikke så mye strikkerier, har andre ting jeg må gjøre. Sukk, jeg vet. Jeg vil helst bare strikke. :sukk:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Heisan Alfa :blomst:

tror bare katter er sånn jeg? Begge mine er sånn jaffal :fnise:

Men, hun er nok glad for at du er hjemme .. på innsiden :)

Du strikker kjempefint - og utrolig fort, Tulipana! :overrasket:

Vi får håpe det. Hun har fått ny seng i dag. I håp om at hun ikke røyter ned sofaen!

Katter er rare. De reagerer liksom ikke helt sånn som vi mennesker vil de skal reagere. Men hun er nok glad for å se deg igjen. :rodmer:

I dag blir det ikke så mye strikkerier, har andre ting jeg må gjøre. Sukk, jeg vet. Jeg vil helst bare strikke. :sukk:

Roper hybelkaninene i istedenfor? Jeg synes du har vært kjempeflink til å strikke! Håper påsken behandler deg bra så langt!

Endret av Alfa
Gjest Tulipana
Skrevet

Nå har jeg gjort det jeg MÅ gjøre, så nå kan jeg gjøre det jeg vil! :strix:

Jeg lager lasagne, ser på TV og strikker litt innimellom, og påska har vært snill mot meg. :)

• Liker 2
Skrevet

Alfa: er du heldig nå så får du genser med både lasagne og påskemarsipanrester mellom maskene. Niste til første turen med andre ord. ;)

Skrevet

får skaffe meg litt drikke ved siden av da :vin: :fnise:

Jeg har spist is i dag, Hoppa! :wow:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer! Hva ble det? :)

Gjest Tulipana
Skrevet

*kremt* Er det noen som antyder at strikkemagikeren ikke vasker hendene sine...? Og MARSIPANrester? Ikke herfra, iallefall! :jolie:

Skrevet (endret)

Njaaa....eh...kanskje heller et ønske om å legge inn små "overraskelser" i omgangene? ;)

Hvordan skal genseren vaskes, forresten? Ikke sikkert at Alfa er mester i sånt, men jeg kan jo ta feil... Jeg lurer i alle fall på det. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...