Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Ååååå HURRA for snillinger som Tulipana! :yvonne:

Jeg blir så rørt av sånne snille mennesker.

Det er du ikke alene om. Jeg er rørt over alle dere som er så utrolige gode å ha :yvonne:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tulipana

Det var ufattelig snilt av deg :) Er dette vanskelig? Jeg kan ikke strikke så jeg vet ikke hva som er vanskelig 3004.jpg

Men du, hva er du lærer i? Og hvilket trinn?

Hmm... skal vi se: Det der er den varianten der man strikker armene inn i bolen, på en måte, og det er mye lettere enn å strikke helt opp, sy, klippe opp og montere. Så den er fullstendig overkommelig. Men altså, det kommer til å vises at den er hjemmestrikket og ikke kjøpt altså. Ikke sånn påtrengende, men likevel...

Jeg er lærer på ungdomsskolen, har engelsk og mat og helse og en god del andre fag.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Min mening er at hjemmestrikkede plagg er mye finere enn de som er maskinstrikket. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kjære Tulipana. Jeg er så rørt over at du i det hele tatt har lyst til å strikke for meg. Så, hvis du har tid er det bare å strikke i vei, hvis ikke - så er jeg som sagt bare rørt ved tanken :blomst: :hug:

Engelsk var mitt favorittfag på skolen :fnise: Jeg vil påstå at jeg var ganske god også :jolie:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulipana

Ok, så du vil ha den type mønster? I de fargene? Eller en mer typisk Mariusgenser med flere farger? Hvit, blå og rød er typisk marius. Hva slags størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes de to fargene er fine, jeg :) Og jeg vil tro at jeg er en M hvis det sier deg noe? Tulipana altså. Du er fantastisk. Får faktisk litt tårer i øynene her :lillesky:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød og hvit Mariusgenser i størrelse Medium skal bli! :opplyser:

Wow.....akkurat nå kjenner jeg at min barnetro på at nissen finnes, blir vekker til live igjen...

...og det er Tulipana som er Ånden i Lampen! :jepp: Du snille, snille, medmenneske. :klem:

...og superheldige Alfa! Tar en truddelutt for deg (med min mørkeste stemme, hehe)

fordi jeg blir glad, kan jeg kjenne:

connie_24.gif

p.s. Strikking av slikt er ikke helt mitt felt, men er det kanskje "Raglanfelling"

det heter på den genseren?

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en fin dag, Alfa :blomst:

Takk i like måte, kjære Rumle :hjerte:

Dagen har vært ganske OK, bedre enn i går :) Har noen forslag på restauranter i Oslo som har god mat? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte, kjære Rumle :hjerte:

Dagen har vært ganske OK, bedre enn i går :) Har noen forslag på restauranter i Oslo som har god mat? :)

Hva slags mat liker du da Alfa? :spise: Det jo så masse å velge i mellom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endte opp med meksikansk. Godt nok det. :)

Hva slags oppskrifter har du funnet deg, Tulipana? :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fliiiinke Tulipana :blomst: Hvordan gikk det med engelskstilene du måtte rette? Har du dyktige elever? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...