Alfa Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #1041 Del Skrevet 17. mars 2013 så fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mars 2013 #1042 Del Skrevet 17. mars 2013 Hvordan har du det i dag, Alfa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #1043 Del Skrevet 17. mars 2013 ikke så bra dag. Skal prøve meg på litt meditasjon etterpå. Kommer nok til å henge på KG en god del også. Hvordan går det med deg, Rumlen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mars 2013 #1044 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Uffda Ja, meditasjon høres ut som en fin måte å samle seg og slappe av på Tjo, det går vel relativt greit med meg for tiden, men jeg er veldig sliten. Håper våren gir litt energipåfyll. Endret 17. mars 2013 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars 2013 #1045 Del Skrevet 17. mars 2013 Hmm...går det an å meditere effektivt og samtidig være på Kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mars 2013 #1046 Del Skrevet 17. mars 2013 Hmm...går det an å meditere effektivt og samtidig være på Kg? Er det ikke det vi driver med hver dag da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #1047 Del Skrevet 17. mars 2013 hehe. Jeg skal utnytte det faktum at jeg har god gulvplass. Skal prøve å ha det heeelt stille. Er redd jeg ikke kommer til å føle meg bra på en god stund men det er lettere å akseptere det enn å kjempe i mot det. Har dere noen faste søndagsritualer da? Jeg har spist pannekaker til frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mars 2013 #1048 Del Skrevet 17. mars 2013 Har du smarttelefon, Alfa? Jeg har sett at det er masse forskjellige apper til meditasjon og mindfullness og alt mulig rart, som kan hjelpe til med å få en til å beholde fokus. Jeg har prøvd et par bittelitt, men absolutt ikke satt meg inn i det enda. Den jeg har likt best er en slik lydmikser, hvor man kan mikse den berolige lyden man selv vil ha. Feks bølger som slår mot stranden og vind. Eller kanskje regn og åretak fra en robåt. Ganske beroligende Og mange slike apper er helt gratis også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mars 2013 #1049 Del Skrevet 17. mars 2013 hehe. Jeg skal utnytte det faktum at jeg har god gulvplass. Skal prøve å ha det heeelt stille. Er redd jeg ikke kommer til å føle meg bra på en god stund men det er lettere å akseptere det enn å kjempe i mot det. Har dere noen faste søndagsritualer da? Jeg har spist pannekaker til frokost Høres ut som en god ide. Og ja, det er jo noe med å være i det, uansett. Selv om det ikke føles ok, så er det sånn det er. Tenk så utrolig mye energi vi bruker hele dagen på å prøve å unngå å ha det dårlig? Jeg tror ikke jeg har noen spesielle søndagsritualer Jeg har aldri vært spesielt glad i søndager, sånn har jeg hatt det så lenge jeg kan huske. Pannekake-ritualet ditt liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mars 2013 #1050 Del Skrevet 17. mars 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars 2013 #1051 Del Skrevet 17. mars 2013 Ingen ritualer her som er spesielle for en søndag nei. Hadde vært godt med "søndagsmiddag" på skikkelig vis, men å lage en stor steik med alt tilbehør til bare meg blir litt feil... Er nok litt slik at det skal bli ok å få mandagen i gang igjen. Alt stopper opp litt på søndager og andre helligdager. Snart er det skattebrev i postkassa mi også. Det blir litt nervepirrende spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #1052 Del Skrevet 17. mars 2013 katten! Gleder meg til å holde katten min igjen! Om en uke skal jeg kose!! Jeg har ikke smarttelefon dessverre. Men jeg liker best å ha det helt stille. Jeg føler det er lettere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #1053 Del Skrevet 17. mars 2013 Ingen ritualer her som er spesielle for en søndag nei. Hadde vært godt med "søndagsmiddag" på skikkelig vis, men å lage en stor steik med alt tilbehør til bare meg blir litt feil... Er nok litt slik at det skal bli ok å få mandagen i gang igjen. Alt stopper opp litt på søndager og andre helligdager. Snart er det skattebrev i postkassa mi også. Det blir litt nervepirrende spennende. er det nå vi får vite om vi får noe igjen? eller om det blir skattesmell? :S jeg er litt bekymret for den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars 2013 #1054 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Antagelig tenker katten akkurat det samme som du gjorde der øverst! Ja det kommer slike opplysninger fra den 19. Endret 17. mars 2013 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #1055 Del Skrevet 17. mars 2013 oioioi.. nei, det tør jeg ikke å tenke på akkurat nå. Jeg byr på te til alle som vil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mars 2013 #1056 Del Skrevet 17. mars 2013 Ja, tenk å kunne slappe av slik en katt kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mars 2013 #1057 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg tar gjerne en kopp te! Påskekjeks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars 2013 #1058 Del Skrevet 17. mars 2013 Jatakk til beroligende te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mars 2013 #1059 Del Skrevet 17. mars 2013 Og et fat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #1060 Del Skrevet 17. mars 2013 ja takk gjerne! Jeg er en skikkelig søtmoms. Er det noen som følger med på bakeprogrammet på tv3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå