Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sant :) Men vanskelig å huske i blant. Hvordan går det med dere på denne lørdagskvelden? Har dere fått med dere at Trond Brænne er død? :( Syntes det var veldig trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg se på dagbladet for å finne ut mere.....og ja, det var overraskende og trist å lese.

Jeg husker ham og likte det jeg husker med ham. Det er for ungt å gå bort i den alderen, faktisk. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. var visst noe med hjertet tror jeg.

Men hoppa - har du fått en lørdagsporsjon med is i dag? :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! :jepp: Jeg måtte i butikken for å få min dose og nå er jeg fornøyd med alt! :nigo:

Har du spist noe godt i dag, eller kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres nydelig ut. :) Kjøpte litt påskemarsipan jeg. Den er borte nå. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun på Netflix i såfall. Ser ikke serier andre steder. :) Er du glad i krim, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. jeg var glad i krim. Jeg liker Wallander ganske godt, men nå tror jeg at jeg heller vil ha noe lettere.. noe lett humor eller noe. Liker å ha på i bakgrunnen når jeg sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du Netflix da? Mye severdig der inne, selv om det ikke alltid finnes kjempemange sesonger av serier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer en gratisperiode med netflix. har ikke penger til å abonnere. Men nå skal jeg snart ta natten. God natt fine deg. Jeg er så glad dere kommer innom boken min :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å komme inn til deg også skal jeg si deg. :jepp: ...og ja, jeg syns du skulle forsøke en mnd gratisfilmer. Det er faktisk deilig å ha et greit utvalg å velge mellom. Jeg skal i seng her. Trøtt som ei strømpe er jeg. Sov godt Alfavennen. Søte drømmer også. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Rumle :hjerte: ja. jeg må bli litt flinkere til å være snill mot meg selv. Hvis jeg ikke føler meg bedre innen mandag skal jeg ta en telefon :) Virkelig.

Fine kaninen, men den så litt trist ut den også. Vil gi den en klem!

Det er bra Alfa :klemmer: Håper morgendagen blir lysere for deg! :klemmer:

Det er sant :) Men vanskelig å huske i blant. Hvordan går det med dere på denne lørdagskvelden? Har dere fått med dere at Trond Brænne er død? :( Syntes det var veldig trist

Nå måtte jeg sjekke dagbladet også. Så trist :( Husker ham godt ja. En fin skuespiller.

hmm.. jeg var glad i krim. Jeg liker Wallander ganske godt, men nå tror jeg at jeg heller vil ha noe lettere.. noe lett humor eller noe. Liker å ha på i bakgrunnen når jeg sovner.

Jeg ser blant annet Modern Family der inne, den er veldig morsom! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at det har blitt så billig å se filmer. Trenger ikke å gå på kino mere, eller å kjøpe min egen film. Alt ligger nesten gratis tilgjengelig på nett. Vi trenger "nesten ikke" å kjenne levende mennesker heller, for vi treffes jo på nett uansett og det er "nesten" bedre enn i virkeligheten. Kan bare logge av om en ikke gidder mere... ;)

God søndag til Alfa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...