Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2013 #1021 Del Skrevet 16. mars 2013 Husk at DU er din beste venn her i livet..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #1022 Del Skrevet 16. mars 2013 Det er sant Men vanskelig å huske i blant. Hvordan går det med dere på denne lørdagskvelden? Har dere fått med dere at Trond Brænne er død? Syntes det var veldig trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2013 #1023 Del Skrevet 16. mars 2013 Nå måtte jeg se på dagbladet for å finne ut mere.....og ja, det var overraskende og trist å lese. Jeg husker ham og likte det jeg husker med ham. Det er for ungt å gå bort i den alderen, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #1024 Del Skrevet 16. mars 2013 ja. var visst noe med hjertet tror jeg. Men hoppa - har du fått en lørdagsporsjon med is i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2013 #1025 Del Skrevet 16. mars 2013 JA! Jeg måtte i butikken for å få min dose og nå er jeg fornøyd med alt! Har du spist noe godt i dag, eller kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #1026 Del Skrevet 16. mars 2013 Har gomlet litt sjokkis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2013 #1027 Del Skrevet 16. mars 2013 Høres nydelig ut. Kjøpte litt påskemarsipan jeg. Den er borte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #1028 Del Skrevet 16. mars 2013 Den er der den hører hjemme - i magen din. Tips til serie jeg kan begynne å se på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2013 #1029 Del Skrevet 16. mars 2013 Kun på Netflix i såfall. Ser ikke serier andre steder. Er du glad i krim, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #1030 Del Skrevet 16. mars 2013 hmm.. jeg var glad i krim. Jeg liker Wallander ganske godt, men nå tror jeg at jeg heller vil ha noe lettere.. noe lett humor eller noe. Liker å ha på i bakgrunnen når jeg sovner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2013 #1031 Del Skrevet 16. mars 2013 Har du Netflix da? Mye severdig der inne, selv om det ikke alltid finnes kjempemange sesonger av serier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #1032 Del Skrevet 16. mars 2013 vurderer en gratisperiode med netflix. har ikke penger til å abonnere. Men nå skal jeg snart ta natten. God natt fine deg. Jeg er så glad dere kommer innom boken min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2013 #1033 Del Skrevet 16. mars 2013 Hyggelig å komme inn til deg også skal jeg si deg. ...og ja, jeg syns du skulle forsøke en mnd gratisfilmer. Det er faktisk deilig å ha et greit utvalg å velge mellom. Jeg skal i seng her. Trøtt som ei strømpe er jeg. Sov godt Alfavennen. Søte drømmer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #1034 Del Skrevet 16. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2013 #1035 Del Skrevet 16. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mars 2013 #1036 Del Skrevet 17. mars 2013 Takk for det Rumle ja. jeg må bli litt flinkere til å være snill mot meg selv. Hvis jeg ikke føler meg bedre innen mandag skal jeg ta en telefon Virkelig. Fine kaninen, men den så litt trist ut den også. Vil gi den en klem! Det er bra Alfa Håper morgendagen blir lysere for deg! Det er sant Men vanskelig å huske i blant. Hvordan går det med dere på denne lørdagskvelden? Har dere fått med dere at Trond Brænne er død? Syntes det var veldig trist Nå måtte jeg sjekke dagbladet også. Så trist Husker ham godt ja. En fin skuespiller. hmm.. jeg var glad i krim. Jeg liker Wallander ganske godt, men nå tror jeg at jeg heller vil ha noe lettere.. noe lett humor eller noe. Liker å ha på i bakgrunnen når jeg sovner. Jeg ser blant annet Modern Family der inne, den er veldig morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars 2013 #1037 Del Skrevet 17. mars 2013 Rart at det har blitt så billig å se filmer. Trenger ikke å gå på kino mere, eller å kjøpe min egen film. Alt ligger nesten gratis tilgjengelig på nett. Vi trenger "nesten ikke" å kjenne levende mennesker heller, for vi treffes jo på nett uansett og det er "nesten" bedre enn i virkeligheten. Kan bare logge av om en ikke gidder mere... God søndag til Alfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mars 2013 #1038 Del Skrevet 17. mars 2013 Håper du får en fin dag, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #1039 Del Skrevet 17. mars 2013 god søndag til dere også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mars 2013 #1040 Del Skrevet 17. mars 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå