Aldrisur Skrevet 25. februar 2013 #921 Del Skrevet 25. februar 2013 Go'natta Alfa! Her har du en liten veskekatt du kan kose deg med i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #922 Del Skrevet 26. februar 2013 Go'natta Alfa! :sovne:Her har du en liten veskekatt du kan kose deg med i natt. Fine katten Uff, jeg føler aldri at jeg får til studentlivet. Jeg er så lite motivert som mulig. Gikk hjem etter en halv forelesning. Kjærlighetssorgen er tilbake, vond som f, jeg føler jeg aldri hører til noen sted. Jeg vil bare sove i fire dager i strekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. februar 2013 #923 Del Skrevet 26. februar 2013 Så utrolig dumt da Alfa. Studerer du det du har lyst til å studere nå? Dum ordlegging, men du forstår hva jegmener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #924 Del Skrevet 26. februar 2013 ja, jeg tror det i hvertfall. Men har for mye i hodet.. klarer ikke å konsentrere meg Føler at ting er meningsløst igjen aiaiai...dette er ikke gøy. Hvordan har din dag vært da, Aldri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. februar 2013 #925 Del Skrevet 26. februar 2013 Det er dumt Alfa, men håper ikke dette varer lenge for deg denne gangen. Min dag har vært bra, men hadde time hos fastlegen til sånn årlig sjekk. Etter at alle som kom inn på venteværelse ble hentet inn til legen, en etter en, og jeg fremdeles satt der etter en times venting - gikk jeg. Kjøpte meg en pakke mega usunne wienerpølser og gikk hjem til meg selv, og spiste fire av dem. Dumme lege! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #926 Del Skrevet 26. februar 2013 oi! Haha! Men Aldrisur - du må få sjekket deg snart da. Vi må jo vite at du er frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. februar 2013 #927 Del Skrevet 26. februar 2013 oi! Haha! Men Aldrisur - du må få sjekket deg snart da. Vi må jo vite at du er frisk Ja, men det er akkurat det jeg er skjønner du. Satt der og tenkte: Hva søren sitter jeg her etter? Bortkasta tid og bortkasta penger. Og jeg hater å gå til legen, om jeg skal være helt ærlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #928 Del Skrevet 26. februar 2013 legeskrekk? Jeg kunne vært med og holdt hånden. tihi Jeg må ta meg en varm dusj. Har fått frost i meg. Tok vårtegnene litt for tidlig, med litt for lite klær på meg i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. februar 2013 #929 Del Skrevet 26. februar 2013 Jaaaaa, du kan holde meg i hånden neste gang Alfa! Ikke bli forkjølet nå da! Ta noe varmt å drikke etter dusjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #930 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Jeg orker ikke mer kjærlighetssorg. Den går ikke over... et halvt å er gått, og den siste uken føler jeg den nesten like sterkt som i begynnelsen. Jeg orker ikke å ikke få ting til lenger.. jeg føler meg dritt, og gråter masse. Jeg føler jeg kaster bort tiden min på ingenting, og jeg føler at jeg er mislykket. Jeg vet også at jeg ikke er noe snill med meg selv nå, jeg vet at det ikke hjelper å tenke sånn, jeg har lært teknikker jeg kan bruke men jeg orker ikke nå. Jeg er altfor lei meg. Jeg føler at jeg ikke hører til noen steder. Jeg har vondt i kroppen. :frown: Endret 27. februar 2013 av Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. februar 2013 #931 Del Skrevet 27. februar 2013 Det er så trist å se at du har det sånn Alfa. Vet sannelig ikke hvilke trøstens ord jeg kan komme med som kan få deg til å bli litt gladere. Det at du er altfor lei deg til å bruke de teknikkene som du har lært, kan vel tyde på at du trenger noen og snakke med på ordentlig, noen som kan hjelpe deg til å få lyst til å komme videre. Er det kjærlighetssorgen til denne spesielle gutten som gjør at du har det så vanskelig? Eller er det ensomhetsfølelsen du sliter mest med? Jeg vet ikke kjære venn, men jeg skulle så gjerne ønske at du hadde greid å se gleden i å ha fått din egen leilighet, en psykolog som forstår deg, et studie du interesserer deg for og at det går mot vår og lysere tider. Hva med å ta en liten ferie hjemme hos moren din da Alfa? Skulle ønske jeg kunne gitt deg en klem på ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #932 Del Skrevet 27. februar 2013 Det er så trist å se at du har det sånn Alfa. Vet sannelig ikke hvilke trøstens ord jeg kan komme med som kan få deg til å bli litt gladere. Det at du er altfor lei deg til å bruke de teknikkene som du har lært, kan vel tyde på at du trenger noen og snakke med på ordentlig, noen som kan hjelpe deg til å få lyst til å komme videre. Er det kjærlighetssorgen til denne spesielle gutten som gjør at du har det så vanskelig? Eller er det ensomhetsfølelsen du sliter mest med? Jeg vet ikke kjære venn, men jeg skulle så gjerne ønske at du hadde greid å se gleden i å ha fått din egen leilighet, en psykolog som forstår deg, et studie du interesserer deg for og at det går mot vår og lysere tider. Hva med å ta en liten ferie hjemme hos moren din da Alfa? Skulle ønske jeg kunne gitt deg en klem på ordentlig. Jeg tar en nettklem any day kjærlighetssorgen er veldig sterk. Jeg skjønner ingenting. Men samtidig føler jeg som skrevet at jeg aldri får til noenting. Jeg har ikke psykolog lenger, hun er ferdig. Jeg trives godt i leiligheten, det gjør jeg virkelig. Men jeg er så lei meg Har høynet medisindosen... håper jeg merker noe snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. februar 2013 #933 Del Skrevet 27. februar 2013 Hei Alfaaaaaaaaaaaaaa Lenge siden sist! Leit å lese at du har det dårlig akkurat nå Håper du klarer å huske på at du har vært igjennom tunge perioder før, men at ting blir bedre etterhvert. Selv om det er kjempevanskelig! Så spennende at du har begynt å studere!!! Masse til deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #934 Del Skrevet 27. februar 2013 Hei Alfaaaaaaaaaaaaaa Lenge siden sist! Leit å lese at du har det dårlig akkurat nå Håper du klarer å huske på at du har vært igjennom tunge perioder før, men at ting blir bedre etterhvert. Selv om det er kjempevanskelig! Så spennende at du har begynt å studere!!! Masse til deg! RUMLE!! Du har vært savnet!! Endelig er du tilbake 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. februar 2013 #935 Del Skrevet 27. februar 2013 RUMLE!! Du har vært savnet!! Endelig er du tilbake ALFA!!!!! Har savnet deg og dere også!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 28. februar 2013 #936 Del Skrevet 28. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #937 Del Skrevet 28. februar 2013 heeeei Tulipana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 28. februar 2013 #938 Del Skrevet 28. februar 2013 Litt vårstemning i tråden din. Håper du har det fint i dag, Alfa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #939 Del Skrevet 28. februar 2013 åh så herlig! Jeg er veldig glad i tulipaner :o) Håper du har det fint du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2013 #940 Del Skrevet 28. februar 2013 ...men ingenting slår den første utepilsen i vårsola! Jooo, det gjør den første påskemarzipanen! De ligger og frister når jeg er i butikken, men til nå har jeg klart å gå forbi. Men hvor lenge klarer jeg det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå