Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

De tre timene og førtifire minuttene høres vidunderlige ut... :rodmer:

Hmm...er det virkelig mulig at det har blitt såpass mye lengre dager? :klo:

Det er jo ikke en mnd siden den 21 desember enda, når jeg tenker meg om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De tre timene og førtifire minuttene høres vidunderlige ut... :rodmer:

Hmm...er det virkelig mulig at det har blitt såpass mye lengre dager? :klo:

Det er jo ikke en mnd siden den 21 desember enda, når jeg tenker meg om....

Det jeg sa var bare tull! Enten har jeg lest feil, eller var det trykkfeil i avisen, eller eller, veit ikke jeg. :vetikke: Men dagen i dag er KUN 56 minutter lenger! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det er røykesug eller tidlig vintermørke, men har en rastløshet og uro i kroppen som er litt slitsom. Vet ikke hva den kommer av! Tror kjærlighetsorgen har sneket seg litt tilbake. Men det går bra, jeg roer meg ned med at den kommer til å komme inn og ut av døren en god stund. Vi får sitte på sofaen i kveld, kanskje den går i morgen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt rett innstilling. Den følelsen kommer og går ennå en stund, men til sist

registrerer du den nesten ikke. Da blir den så fornærmet at den går for godt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Vil bare si hei til deg jeg Alfa!

Uff, jeg får nesten ikke tid til å gjøre annet enn å være i dagboka mi når jeg omsider har tid til å være her inne.

Håper du har hatt en fin dag og at livet nå gradvis blir lettere for deg. :hug:

Jeg tenker på deg selv om jeg ikke er her og hilser på så ofte. :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at Alfa finner veien til den aldri sure boka, for det er der det er Tivoli hver dag nå for tiden. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at Alfa finner veien til den aldri sure boka, for det er der det er Tivoli hver dag nå for tiden. :jepp:

:fnise: Ja, tivoli, sirkus og sveveturer i det blå til alle døgnets tider! :plystre:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at boka di har blitt en fest, Aldri! Det unner jeg deg :) Jeg skal prøve å komme oftere innom der, men det var dette internettet da :/

Jeg har følt meg dårlig de siste tre dagene.. det begynte som en urolighet og en følelse av at vintermørket satte seg helt inn i beinet. Men nå, jeg føler at jeg har gått tre skritt tilbake. Jeg føler meg så håpløs. Full av tristhet, og føler smått at ting begynner å bli meningsløst og det skremmer meg intenst! Jeg skulle så gjerne vært på god vei mot det bedre liv nå - og jeg trodde jo jeg var det. Jeg er redd :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, nei så dumt dette var da Alfa. Jeg får helt vondt av å høre dette altså, men så tenker jeg at du ikke må henge deg på denne vonde følelsen, men prøve å å ri med den til den mildner igjen. Jeg vet jo ikke om det er sånn for alle, men synes det funker bra for meg når denne tristessen og nedstemtheten begynner å røre på seg.

Prøv å ikke la den ta kontrollen over deg. Bruker du medisinene dine enda?

Kjære Alfa - klem klem klem! :klem1::klem::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilyblomst: Hei Alfa - hvordan står det til med deg?

Som vanlig Kan jeg ikke la være å tenke på deg. :klemmer:

Håper du får en god helg.

1M3W1WK.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig! Og det var den mest humoristisk anlagte pusekatten jeg har sett på år og dag. :fnise:

Håper at du tar de medisinene dine på en prikk som du skal. Virker de ikke helt, så må du ta deg en tur til legen som skal måle innholdet av "kruseduller" :klo: i blodet ditt og antagelig kan du justere opp dosen så du finner frem til den rette for deg. Det er ikke bare-bare å ta ei pille. Den skal passe som hånd i hanske og jage tanker en ikke har bruk for, på dør. Håper at dagen din er brukbar, søte Alfa-venn. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...