Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

:hjerte:Tusen takk :hjerte:

for at du har villet dele dagboka og tankene dine med meg (oss) dette året Alfa!

Jeg ønsker deg av hele mitt hjerte et fint nytt år, 2013, fylt med gode opplevelser og dager! :klem1:

T7gat.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hjerte:Tusen takk :hjerte:

for at du har villet dele dagboka og tankene dine med meg (oss) dette året Alfa!

Jeg ønsker deg av hele mitt hjerte et fint nytt år, 2013, fylt med gode opplevelser og dager! :klem1:

T7gat.jpg

Tusen takk for at jeg har fått lov til å dele med dere !! :blomst: Det er så fint å ha dere :hug:

Med ønske om et fortreffelig år 2013! Godt nyttår kjære forumvenner :bolledeig::tree::vin::rodmer::bond:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at jeg har fått lov til å dele med dere !! :blomst: Det er så fint å ha dere :hug:

Med ønske om et fortreffelig år 2013! Godt nyttår kjære forumvenner :bolledeig::tree::vin::rodmer::bond:

Håper du får en fin kveld, Alfa - og MASSE gode ønsker til deg for det nye året som kommer! Det blir så spennende å følge med på veien din videre! :duskedame::vin::klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det gamle...og et riktig Godt Nytt År til deg, Alfa.

Jeg velger å oppsummere alle gode ønsker i et skikkelig blidt forumsmil!

2013 skal bli et godt år for oss her inne på KG!

ss35450qf7.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det gamle...og et riktig Godt Nytt År til deg, Alfa.

Jeg velger å oppsummere alle gode ønsker i et skikkelig blidt forumsmil!

2013 skal bli et godt år for oss her inne på KG!

ss35450qf7.jpg

Jaaaa! Smil tilbake - og godt nyttår :hug:

I like måte, kjære Sitronkake :hug:

weeeee :D Godt nyttår! :hug:

:hug: Klem til deg Rumle, og godt nyttår!

Takk for alle gode ønsker. Jeg har troen på at 2013 bare kan gå oppover! Nå har jeg pakket en altfor tung koffert og skal snart tilbake til mitt egentlige hjem. Jeg får holde ut til flyttedagen som gjør at jeg får bo alene. Will keep you posted!

Fortsatt godt nyttår :D Håper hverdagen i morgen er god mot dere :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldrisur - jeg fant deg ikke, så jeg gir deg en egen kos her: Takk for at du er min forumvenn! :hjerte: Jeg håper dette året blir like fantastisk som deg. Hurra! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldrisur - jeg fant deg ikke, så jeg gir deg en egen kos her: Takk for at du er min forumvenn! :hjerte: Jeg håper dette året blir like fantastisk som deg. Hurra! :hug:

Fant du meg ikke? :danser: Her er jeg Alfa - og takk for kos og hyggelige ord. Jeg tror dette blir et fantastisk år for oss! :strix::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Alfa!

Jeg håper du har det bra midt oppi alt det rare som skjer her nå, og at du ikke bekymrer deg så mye at du glemmer deg selv midt oppi det hele. :kose:

Går det forresten bra med pusen din? :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flyvekatt :danse: Så søt!

Takk for det, Aldri. Jeg prøver å ta en dag om gangen :) Håper dere har det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alfa! :vinke:

Alt bra her!

Har du vært ute på byen i dag, eller bare slappet av?

Vet du, i dag la jeg merke til at jeg faktisk kan se den sjirafftegningen på Møllergata skole fra kontorvinduet mitt! :hoppendeglad: Og da følte jeg liksom at vi var litt nære hverandre. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Alfa! :vinke:

Alt bra her!

Har du vært ute på byen i dag, eller bare slappet av?

Vet du, i dag la jeg merke til at jeg faktisk kan se den sjirafftegningen på Møllergata skole fra kontorvinduet mitt! :hoppendeglad: Og da følte jeg liksom at vi var litt nære hverandre. :)

Så søtt! Kommer til å tenke på deg også når jeg går forbi neste gang :hjerte:

Hvordan går det med deg, Alfa? Håper du har en fin helg :klemmer:

:blomst: Lenge siden jeg har sett det søte kattepusfjeset ditt Alfa! :klem1: Håper du har det bra!

Jeg har det fint. Er vanskeligere å få tak i internett her i Oslo, så da kommer jeg ikke like ofte innpå her.

Hadde siste time hos psykologen i dag. Det føles ok. Det er skummelt å ikke ha en, men det går greit med meg. Jeg leser mye bok, og har sett filmer uten å miste konsentrajsonen. Det er lenge siden jeg har klart. Jeg klarer også å observere "utenifra" uten å bli sugd for mye inni det når ting er vanskelig. Det er godt. I dag har vært en god dag :)

Håper dere har det fint :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...jeg har det fint, når du har det fint. :) Godt å høre at det går den rette veien ennå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...